Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-05 17:19
Ik zet vandaag mijn gsm (one+ nord) aan en ik krijg een zwart scherm met het one+ logo in het midden met daaronder een toetsenbord en nog daaronder forgot password.
Als ik op forgot password klik krijg ik de melding “You Will LOSE everything(music, pica’s, etc)” en dan ik no of ok kiezen?
Iemand dit al voor gehad?
Gsm start niet op en ik krijg hem ook niet uit :'(

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-05 21:23

kevin33

Welkom in Utopia.

Zou je een screenshot / foto willen posten?
Toevallig dit?

https://forums-images.one...3b81e6ae4d2db209eaf02.jpg

Zie ook:

https://forums.oneplus.co...plus-boot-screen.1286747/
Just long-press the power key for 10 seconds to shut down, then release the power key once the screen goes off, wait for 5 seconds and then press the power key again to let it boot into OS

[ Voor 115% gewijzigd door kevin33 op 29-12-2021 10:16 ]

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EBNwLibqDeYF7R_jclKpVDw5TuM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vqNvbSlclzP9ohoyz5aWWgbG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
Oh vervelend, de tel van mijn vrouw schiet af en toe in recovery mode, maar die heeft gelukkig een batterij die er even uit kan. Telefoons met alles ingebouwd hebben wel een manier om een reboot te forceren, power en volume up indrukken tot hij herstart bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-05 21:23

kevin33

Welkom in Utopia.

Volgens mijn eerdere link, zou dit kunnen helpen.

After some searching, the correct combination is hold power and volume up. Phew!

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Ik ben er uit, idd Phew! Ik dacht al, ik heb toch geen telefoontje van Microsoft gehad waar ik ben op in gegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleJelle
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 25-11-2023
Ik heb hetzelfde probleem als de foto hierboven. Mijn GSM begon te flikkeren en daarna kreeg ik dit scherm. Als ik de aan/uitknop induw samen met volume omhoog voor 10 seconden schakelt de GSM uit. Maar als ik hem terug opstart, krijg ik terug dit scherm. Wat kan ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evansterkenburg
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-05 15:27
Probeer volume up en down tegelijk samen met power button. Je komt dan in een menuutje uit. Kies een van de mogelijkheden (ik dacht stop maar weet niet meer zeker) en zet de telefoon uit. Ik had toevallig gisteren hetzelfde probleem en kwam er uiteindelijk uit op deze manier. Eerder had ik hetzelfde probleem en ben toen maar teruggegaan naar fabrieksinstellingen, de andere optie, ben je weer een dag verder met alles opnieuw instellen :-(

Een andere optie die ik lees: Dit is de herstelmodus. Omdat je apparaat versleuteld is, wordt om je wachtwoord gevraagd om het te ontsleutelen. Als je je wachtwoord bent vergeten, wordt je apparaat gewoon gereset.

Gebruik je geen wachtwoord maar heb je wel een vorm van beveiliging? Als het een pincode is, kun je die ook gewoon invoeren.

Zodra je de code hebt ontcijferd, kun je Engels kiezen en opnieuw opstarten. Of, als je niet kunt inloggen, herstart je de telefoon door Power en Volume Up (of Down, sorry dat ben ik vergeten) ingedrukt te houden, en je kunt aan de slag!

[ Voor 46% gewijzigd door evansterkenburg op 26-11-2023 12:15 . Reden: Mogelijk andere oplossing ]

Pagina: 1