Toon posts:

Zijn M$ IE 5 restrictie's te verwijderen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zijn M$ IE 5 restricties te verwijderen ?
Ik gebruik nu ook netscape , werkt ook prima
maar ik zou het toch ook leuk vinden al dat internet exploder werkt, op een of andere manier kan ik het internet niet meer op met ie.

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Restricties??? Verklaar u nader... :)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Topicstarter
Bij IE5 kun je bij de eigenschappen beveiligingen instellen dat je geen bv. geen pagina's met sex geweld etc. mag zien. Dit is dus te beveiligen met een wachtwoord. Nu heeft iemand dus zonder mijn weten :( dat ingeschakeld met gevolg dat ik netrgens meer in kan en het paswoord weet ik niet, Wie weet of dat is weg te halen cq. te kraken... ?

Verwijderd

probeer een zoekopdracht met *.*PWL.
dit werkt zeker in w95 w98 dont know maar als het goed is krijg je alle mappen te zien met een password. zoek dan de juiste op en verwijder deze en klaar is kees. pwl staat voor passwordlist

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Ach so! Das wel kut, en bovenstaande klinkt logisch. Alleen hoe weet je wat de goede is???

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• JayTaph
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 28-11-2025

JayTaph

Portability is for canoes.

allemaal wegknikkeren...

Yo dawg, I heard you like posts so I posted below your post so you can post again.

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:34
Ik heb wel een proggie om je pwl mee te viewen....

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan d.m.v. die pwl files te verwijderen toch nog geen toegang krijgen to IE5 ,waarschijnlijk heeft iemand te lopen netbussen of iets degelijks via internet ...
Ik wou dat ik exploder er inderdaad af kon knikkeren maar dat gaat niet met 98 II.

Verwijderd

Das niet helemaal waar. w98 kan zeker zonder IE draaien, is mij ook gelukt. Kost alleen wat moeite, energie en tijd. Kijk maar eens op de volgende link
http://www.98lite.net /

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Je kan ook proberen met poledit de restricties uit te zetten. Hiervoor moet je wel de template voor ie5 laden.
Zoek ff naar *.adm, anders op ms.com naar de ie5 administration kit zoeken, daar zit de juiste template bij.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Pagina: 1