Zoals velen onder ons heb ik inmiddels 4 vouchers van KLM. Deze wil ik uit laten betalen. Online is dat onmogelijk omdat bij de ene set wordt aangegeven dat ik geen voucher kan aanvragen (maar die heb ik al ) en bij de andere set wordt aangegeven dat ik deze via de reisorganisatie moet claimen (ik heb ze echter rechtstreeks bij KLM gekocht ). Kortom. Het lukt niet online
Ik ben al een paar maanden bezig om via watsapp , messenger , Twitter en telefoon contact te krijgen met ze. Ik krijg dan als antwoord dat het druk is en dat het even kan duren. Vervolgens hoor ik niets meer
Ik ben er wel klaar mee. En daarbij komt dat twee vouchers hun geldigheid verliezen op 31-12-2021.
Hoe kom ik aan mijn centen ? Ik krijg ze op geen enkele manier te pakken en straks ben ik ook mijn geld kwijt.
Ik ben al een paar maanden bezig om via watsapp , messenger , Twitter en telefoon contact te krijgen met ze. Ik krijg dan als antwoord dat het druk is en dat het even kan duren. Vervolgens hoor ik niets meer
Ik ben er wel klaar mee. En daarbij komt dat twee vouchers hun geldigheid verliezen op 31-12-2021.
Hoe kom ik aan mijn centen ? Ik krijg ze op geen enkele manier te pakken en straks ben ik ook mijn geld kwijt.

Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor