Onduidelijkheid KLM vouchers

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mevrouwKees_1
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 10-04 14:54
Zoals velen onder ons heb ik inmiddels 4 vouchers van KLM. Deze wil ik uit laten betalen. Online is dat onmogelijk omdat bij de ene set wordt aangegeven dat ik geen voucher kan aanvragen (maar die heb ik al ) en bij de andere set wordt aangegeven dat ik deze via de reisorganisatie moet claimen (ik heb ze echter rechtstreeks bij KLM gekocht ). Kortom. Het lukt niet online

Ik ben al een paar maanden bezig om via watsapp , messenger , Twitter en telefoon contact te krijgen met ze. Ik krijg dan als antwoord dat het druk is en dat het even kan duren. Vervolgens hoor ik niets meer

Ik ben er wel klaar mee. En daarbij komt dat twee vouchers hun geldigheid verliezen op 31-12-2021.

Hoe kom ik aan mijn centen ? Ik krijg ze op geen enkele manier te pakken en straks ben ik ook mijn geld kwijt.

8)7

Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 981489

De eerste vraag is heb je met een creditcard betaald? Dan zou je het via daar kunnen terugvorderen.

Zo niet dan een mail sturen met volledige uitleg etc. Dan heb je iig bewijs dat je voor verloop van de vouchers een oplossing wilde en dat het KLM is die niet tijdig reageerde

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Je lijkt in elk geval wel 6 maanden extra te krijgen qua geldigheid:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mevrouwKees_1
Anoniem: 981489 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:51:
De eerste vraag is heb je met een creditcard betaald? Dan zou je het via daar kunnen terugvorderen.

Zo niet dan een mail sturen met volledige uitleg etc. Dan heb je iig bewijs dat je voor verloop van de vouchers een oplossing wilde en dat het KLM is die niet tijdig reageerde
Heb ik idd. Dat is wel goede tip. Had ik niet aangedacht omdat we overstappen van creditcard. Moet ik morgen maar even bellen. Mailen naar KLM. Moet ik eens googlen want info@klm.com lijkt me niet de oplossing ;)

[ Voor 7% gewijzigd door mevrouwKees_1 op 28-12-2021 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mevrouwKees_1
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:53:
Je lijkt in elk geval wel 6 maanden extra te krijgen qua geldigheid:
[Embed]
Thanks ! Wist ik ook nog niet. Geeft wat ademruimte !

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:35
Heb je dit formulier al geprobeerd?

Mijn ervaring (ik ben wel platinum) is dat je binnen een enkele dagen een reactie krijgt waarna je geld een paar dagen later op je CC wordt bijgeschreven.

[ Voor 4% gewijzigd door Timmy op 28-12-2021 22:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
mevrouwKees_1 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:55:
[...]

Heb ik idd. Dat is wel goede tip. Had ik niet aangedacht omdat we overstappen van creditcard. Moet ik morgen maar even bellen. Mailen naar KLM. Moet ik eens googlen want info@klm.com lijkt me niet de oplossing ;)
KLM heeft je een alternatief geboden ( voucher ) , volgens mij sta je dan niet heel sterk in je schoenen.
https://www.icscards.nl/n...lijkheden-voor-betwisting

www.degroot-it.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

degroot schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 22:20:
[...]

KLM heeft je een alternatief geboden ( voucher ) , volgens mij sta je dan niet heel sterk in je schoenen.
https://www.icscards.nl/n...lijkheden-voor-betwisting
De consuwijzer (door de ACM) geeft het volgende aan:
Ik krijg een voucher aangeboden voor mijn geannuleerde ticket. Moet ik die accepteren?

De luchtvaartmaatschappij mag u een voucher aanbieden. Maar u mag zelf beslissen of u die wilt accepteren. U hebt wettelijk recht op uw geld terug of op een andere vlucht. De luchtvaartmaatschappij moet u hierover informeren.

Wilt u de voucher accepteren? Bekijk dan goed de voorwaarden van de voucher. Vindt u de voorwaarden van de voucher onredelijk? Wilt u de voucher onder protest accepteren of wilt u gewoon uw geld terug? Dien dan uw klacht in op de website van de luchtvaartmaatschappij. Of gebruik onze voorbeeldbrief.
Volgens mij is dat hier ook van toepassing (aangenomen dat de vouchers niet expliciet zijn geaccepteerd)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djordjo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Paar weken geleden met dat formulier geld teruggekregen van m'n voucher (level Explorer).

Maar man wat hebben ze dat proces overbodig complex gemaakt; ze vragen enorm veel informatie die ze allang tot hun beschikking hebben. Duidelijk bedoeld om een drempel op te werpen om je geld terug te krijgen. En dat noemt zich koninklijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr8-jen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:51
Hoe kom je aan de voucher?
Heb je deze geweigerd?
Van wanneer zijn ze?
Wij hadden ook vouchers gekregen en geweigerd.
Via rechtsbijstand gedreigd. Deze gaven nog aan dat ze een groepsclaim wilden starten met iedereen bij die rechtsbijstand.
Ook zeiden ze dat KLM wel betaald als je een rechtszaak begint.
Uiteindelijk niet aan mee gedaan omdat ons gezin maar 1/4 van het bedrag van de boeking had en de rest niet wilde procederen.
Uiteindelijk toch wel uitbetaald gekregen naar dqt was ook wel 6 maanden later dan we wilden.....
Hoe heb je geboekt? Via groeps reizen?
Want dan heb je andere emaiadressen

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 4500Wp ZWW || BENG, Rc6 rondom, tripple glas, WTW, 165m2 verwarmd || Gasloos sinds sep 2023

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:39
Djordjo schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 22:51:
[...]

Paar weken geleden met dat formulier geld teruggekregen van m'n voucher (level Explorer).

Maar man wat hebben ze dat proces overbodig complex gemaakt; ze vragen enorm veel informatie die ze allang tot hun beschikking hebben. Duidelijk bedoeld om een drempel op te werpen om je geld terug te krijgen. En dat noemt zich koninklijk...
@Djordjo dank voor de herinnering!
Had ook nog twee vouchers en mij door dit topic pas gerealiseerd dat ze een beperkte geldigheid hebben. Aangezien we nog geen concrete vliegplannen hebben en geen zin hebben nog een half jaar hier aan te denken, gisteren maar een teruggaaf aangevraagd.

En inderdaad: onnodig complexe drempel. En bagger-website om op de telefoon te gebruiken.

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
vanaalten schreef op donderdag 30 december 2021 @ 08:01:
[...]

Had ook nog twee vouchers en mij door dit topic pas gerealiseerd dat ze een beperkte geldigheid hebben. Aangezien we nog geen concrete vliegplannen hebben en geen zin hebben nog een half jaar hier aan te denken, gisteren maar een teruggaaf aangevraagd.

En inderdaad: onnodig complexe drempel. En bagger-website om op de telefoon te gebruiken.
En kijk uit met de declaraties,
Ik kwam er achteraf achter dat je extra's EERST moest declareren, en dan pas de tickets zelf.
Heeft ons 300€ gekost, omdat de hele gegevens weg waren na de eerste handelingen :|

• Lapa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-05 05:02
Mijn ervaring met KLM is dat je aan de telefoon of in persoon (op Schiphol) ontzettend goed geholpen wordt. Het enige probleem is ze aan de telefoon krijgen, dat kan erg lang duren als het druk is.

Deze ervaringen zijn wel van voor corona en van helemaal het begin van de corona crisis, maar dat was dus meteen waarschijnlijk ook hun drukste tijd ooit qua klantenservice. Kan natuurlijk wel zijn dat 2 jaar crisis de service niet beter heeft gemaakt.

Vervolgens heb ik een jaar later de vouchers uit laten betalen via dat formulier. Beetje omslachtig, maar ik vond het prima te doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Lapa op 30-12-2021 10:45 ]

• mevrouwKees_1
gr8-jen schreef op woensdag 29 december 2021 @ 20:14:
Hoe kom je aan de voucher?
Heb je deze geweigerd?
Van wanneer zijn ze?
Wij hadden ook vouchers gekregen en geweigerd.
Via rechtsbijstand gedreigd. Deze gaven nog aan dat ze een groepsclaim wilden starten met iedereen bij die rechtsbijstand.
Ook zeiden ze dat KLM wel betaald als je een rechtszaak begint.
Uiteindelijk niet aan mee gedaan omdat ons gezin maar 1/4 van het bedrag van de boeking had en de rest niet wilde procederen.
Uiteindelijk toch wel uitbetaald gekregen naar dqt was ook wel 6 maanden later dan we wilden.....
Hoe heb je geboekt? Via groeps reizen?
Want dan heb je andere emaiadressen
Vouchers zijn van KLM zelf, ik boek altijd rechtstreeks, nooit via brokers

• mevrouwKees_1
Lapa schreef op donderdag 30 december 2021 @ 10:42:
Mijn ervaring met KLM is dat je aan de telefoon of in persoon (op Schiphol) ontzettend goed geholpen wordt. Het enige probleem is ze aan de telefoon krijgen, dat kan erg lang duren als het druk is.

Deze ervaringen zijn wel van voor corona en van helemaal het begin van de corona crisis, maar dat was dus meteen waarschijnlijk ook hun drukste tijd ooit qua klantenservice. Kan natuurlijk wel zijn dat 2 jaar crisis de service niet beter heeft gemaakt.

Vervolgens heb ik een jaar later de vouchers uit laten betalen via dat formulier. Beetje omslachtig, maar ik vond het prima te doen.
Bellen is idd niet te doen.. watsapp, messenger, twitter .. noppes.. en dan al echt maanden... Dat formulier heb ik nu ook gebruikt.

• Lapa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-05 05:02
mevrouwKees_1 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:20:
[...]

Bellen is idd niet te doen.. watsapp, messenger, twitter .. noppes.. en dan al echt maanden... Dat formulier heb ik nu ook gebruikt.
Tja, wat is "niet te doen". Toen ik ze nodig had, heb ik vele keren per dag gebeld maar kreeg niet eens een bandje, verbinding werd gewoon direct verbroken. Uiteindelijk rond 12u 's avonds kwam ik in de wacht. Heb vervolgens tot 2:30 in de wacht gestaan, maar werd toen dus na dat lange wachten, midden in de nacht perfect geholpen.
Dat ging wel over iets met wat meer urgentie dan alleen geld terug krijgen, dus ik had het er in dat geval voor over. En dit was dus op het moment dat plotseling wereldwijd vrijwel alle vluchten geannuleerd werden en 100.000'den mensen vast zaten over de hele wereld, dus echt topdrukte. Als je nu 's avonds laat belt zou ik verwachten dat je er wel doorkomt.

• mevrouwKees_1
Lapa schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:26:
[...]

Tja, wat is "niet te doen". Toen ik ze nodig had, heb ik vele keren per dag gebeld maar kreeg niet eens een bandje, verbinding werd gewoon direct verbroken. Uiteindelijk rond 12u 's avonds kwam ik in de wacht. Heb vervolgens tot 2:30 in de wacht gestaan, maar werd toen dus na dat lange wachten, midden in de nacht perfect geholpen.
Dat ging wel over iets met wat meer urgentie dan alleen geld terug krijgen, dus ik had het er in dat geval voor over. En dit was dus op het moment dat plotseling wereldwijd vrijwel alle vluchten geannuleerd werden en 100.000'den mensen vast zaten over de hele wereld, dus echt topdrukte. Als je nu 's avonds laat belt zou ik verwachten dat je er wel doorkomt.
Nou nee..ik werk ook zakelijk veel met KLM en ik heb werkelijk op alle mogeljke tijdstippen geprobeerd.. OOk zakelijk.. maar goed.. nu het formulier gebruikt en we zullen zien.

• kastr0
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-05 22:55
mevrouwKees_1 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:20:
[...]

Vouchers zijn van KLM zelf, ik boek altijd rechtstreeks, nooit via brokers
Heb je ze geweigerd of gewoon aangenomen? Zie ook de reactie van @Gropah. Lijkt mij vrij belangrijk om te weten.

• mevrouwKees_1
kastr0 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 14:33:
[...]

Heb je ze geweigerd of gewoon aangenomen? Zie ook de reactie van @Gropah. Lijkt mij vrij belangrijk om te weten.
aangenomen omdat ik van plan was onze reis om te boeken, wat ik ook gedaan heb, maar toen werd het weer geannuleerd. Ik heb ze aangenomen omdat ze van KLM zelf waren en ik van plan was ze te gebruiken, maar nu lukt dat niet meer en ik zie het voor 2022 ook niet gebeuren moet ik zeggen. Dus wil ik ze uit laten betalen, is toch hoop geld (tickets canada zitten er oa in). Van reisbureau of reisorganisatie had ik ze niet willen hebben ivm kans op omvallen

• mevrouwKees_1
Timmy schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 22:04:

Mijn ervaring (ik ben wel platinum) is dat je binnen een enkele dagen een reactie krijgt waarna je geld een paar dagen later op je CC wordt bijgeschreven.
Overigens grappig dat het dit formulier is, daar kom ik niet als ik het via de website wil aanvragen maar wel via deze rechtstreekse link.. kan ik gewoon alles netjes invullen etc.. nu maar zien hoe snel het gaat gebeuren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovaro
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-05 22:02
@mevrouwKees_1 Die 6 maanden extra geldigheid van de vouchers is alleen als je de vouchers wil gebruiken voor nieuwe tickets. Niet als je je geld terug wil.

Maar geld terugvragen gaat erg soepel, ik heb het net getest.
Ga naar https://www.klm.nl/information/covid-19/refunds-travel-vouchers
Klik op vraag teruggave aan, vul je boekingscode in (van de tickets waarvoor de je vouchers gekregen hebt) en vanaf daar gaat het vrijwel vanzelf.
Ik kreeg dan mijn vouchers te zien, kon aanvinken voor welke ik geld terug wou en dat was alles.

[ Voor 8% gewijzigd door Jovaro op 30-12-2021 16:44 ]

• mevrouwKees_1
Jovaro schreef op donderdag 30 december 2021 @ 16:42:
@mevrouwKees_1 Die 6 maanden extra geldigheid van de vouchers is alleen als je de vouchers wil gebruiken voor nieuwe tickets. Niet als je je geld terug wil.

Maar geld terugvragen gaat erg soepel, ik heb het net getest.
Ga naar https://www.klm.nl/information/covid-19/refunds-travel-vouchers
Klik op vraag teruggave aan, vul je boekingscode in (van de tickets waarvoor de je vouchers gekregen hebt) en vanaf daar gaat het vrijwel vanzelf.
Ik kreeg dan mijn vouchers te zien, kon aanvinken voor welke ik geld terug wou en dat was alles.
Mijn vouchers hebben/krijgen foutmelding. Ik kom niet verder dan boekingscode.. KLM weet ervan, ik heb maanden terug er al contact over gehad en zouden ze er op terug komen , nooit gebeurd. Ik heb al eerder vouchers laten uitbetalen van KLM en dat ging vlekkeloos. Zakelijk ook 0 problemen.

• Timmy
mevrouwKees_1 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:31:
Nou nee..ik werk ook zakelijk veel met KLM en ik heb werkelijk op alle mogeljke tijdstippen geprobeerd.. OOk zakelijk.. maar goed.. nu het formulier gebruikt en we zullen zien.
Ze hebben het van tijd tot tijd razend druk, zeker als er ergens in de wereld de reisvoorwaarden worden aangescherpt. Wat nog wel eens helpt, op bellen op een nachtelijk tijdstip na, is het Franse nummer bellen. Overigens moet ik zeggen dat ik de service de laatste tijd weer prima vind, ik heb regelmatig meer dan een uur in de wacht gehangen maar momenteel heb ik binnen een paar minuten iemand aan de lijn.

• TalkingCarrot
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-05 20:55
mevrouwKees_1 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:49:

Ik ben al een paar maanden bezig om via watsapp , messenger , Twitter en telefoon contact te krijgen met ze. Ik krijg dan als antwoord dat het druk is en dat het even kan duren. Vervolgens hoor ik niets meer
Been there, done that. We zijn ruim een maand bezig geweest met het actief benaderen van KLM. De volgende kanalen hebben we gebruikt:

- WhatsApp.
- Social media.
- Bellen (2 uur in de wacht, daarna automatisch opgehangen).

Uiteindelijk is het ons wel gelukt. Via Whatsapp hebben we elke avond opnieuw een bericht gestuurd totdat we uiteindelijk bericht kregen. Toen het geld eenmaal werd teruggestort ging het ontzettend snel. Tip, stuur iig een aangetekende brief met datumnotatie voordat je tickets verlopen. Dan heb je achteraf geen gedonder.

• mevrouwKees_1
Timmy schreef op donderdag 30 december 2021 @ 18:35:
[...]

Ze hebben het van tijd tot tijd razend druk, zeker als er ergens in de wereld de reisvoorwaarden worden aangescherpt. Wat nog wel eens helpt, op bellen op een nachtelijk tijdstip na, is het Franse nummer bellen. Overigens moet ik zeggen dat ik de service de laatste tijd weer prima vind, ik heb regelmatig meer dan een uur in de wacht gehangen maar momenteel heb ik binnen een paar minuten iemand aan de lijn.
vandaag ook maar weer gebeld.. maar na 1 1/2 uur werd ik er uitgegooid.. en dat heb nu net weer gedaan.. tegen 2300 uur gebeld.. en hoppa.. na half uur eruit gegooid.. Dus..laat maar zitten... heb het online gedaan en zal het wel goedkomen. Ik heb iig zat schriftelijk bewijs dat ik op tijd om uitbetaling heb gevraagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:43

ZieMaar!

Moderator General Chat
Modbreak:Titel aangepast en verplaatst naar het Shopping Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:39
vanaalten schreef op donderdag 30 december 2021 @ 08:01:
[...]

En afsluitend: 27 december teruggaaf aangevraagd, vandaag het geld op de rekening. Dus als je die draak van een formulier goed hebt ingevuld gaat het daarna ook behoorlijk snel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrLivingstoned
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Hier een 3 tal vouchers van de KLM. We hebben de originele tickets niet direct bij de KLM geboekt maar via een agent. Vanwege corona in 2020 zijn de tickets door KLM zelf gecancelled.

In eerste instantie hebben we de voucher geaccepteerd. Maar toen de einddatum in zicht kwam hebben we de KLM gevraagd ze uit te betalen. Die verwees ons door naar de agent / boekingskantoor.

De agent heeft van alles geprobeerd om de voucher uit te laten betalen, (via de helpdesk en het ATIA ticket systeem) maar helaas. Iets met foutmeldingen en kastjes naar de muur. Uiteindelijk heeft de agent de moed opgegeven en het probleem weer bij mij gelegd. Met het advies zoek maar lekker zelf je juridische bijstand en veel succes er mee.

Na uren (letterlijk) in de wachtrij bij de KLM blijkt dat de KLM alleen wil uitbetalen als je direct bij de KLM hebt geboekt. Dus die willen echt niet verder helpen.

En dan zit je klem tussen een onwillige agent en een onwillige KLM.

Gelukkig heb ik een rechtsbijstand. Die hebben nu een bericht aan de KLM gestuurd met de tekst dat zij verantwoordelijk zijn en het niet op de agent moeten afschuiven. Na 4 weken geen reactie van de KLM. De herinnering is nu ook al een week de deur uit maar de KLM weigert te antwoorden.

Gaat lekker zo KLM :( :(

Fijn dat jullie zo solidair zijn met de mensen die eerst solidair met jullie waren . 8)7 :(

Stelletje .....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

DrLivingstoned schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 12:51:
Hier een 3 tal vouchers van de KLM. We hebben de originele tickets niet direct bij de KLM geboekt maar via een agent. Vanwege corona in 2020 zijn de tickets door KLM zelf gecancelled.

In eerste instantie hebben we de voucher geaccepteerd. Maar toen de einddatum in zicht kwam hebben we de KLM gevraagd ze uit te betalen. Die verwees ons door naar de agent / boekingskantoor.

De agent heeft van alles geprobeerd om de voucher uit te laten betalen, (via de helpdesk en het ATIA ticket systeem) maar helaas. Iets met foutmeldingen en kastjes naar de muur. Uiteindelijk heeft de agent de moed opgegeven en het probleem weer bij mij gelegd. Met het advies zoek maar lekker zelf je juridische bijstand en veel succes er mee.

Na uren (letterlijk) in de wachtrij bij de KLM blijkt dat de KLM alleen wil uitbetalen als je direct bij de KLM hebt geboekt. Dus die willen echt niet verder helpen.

En dan zit je klem tussen een onwillige agent en een onwillige KLM.

Gelukkig heb ik een rechtsbijstand. Die hebben nu een bericht aan de KLM gestuurd met de tekst dat zij verantwoordelijk zijn en het niet op de agent moeten afschuiven. Na 4 weken geen reactie van de KLM. De herinnering is nu ook al een week de deur uit maar de KLM weigert te antwoorden.

Gaat lekker zo KLM :( :(

Fijn dat jullie zo solidair zijn met de mensen die eerst solidair met jullie waren . 8)7 :(

Stelletje .....
Rare situatie, je hebt bij een agent gekocht en hun zijn dan toch juridisch aansprakelijk?

Dat die agent jou in de kou zet kan idd niet. Hun moeten het geld aan jou geven en vervolgens is het hun probleem om dat weer bij KLM te verhalen?
Uiteindelijk heb jij de koopovereenkomst toch met de agent?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrLivingstoned
De Inspectie voor Leefomgeving en Transport (ILT) is de waakhond die moet handhaven als luchtvaartmaatschappijen zich niet aan de regels houden. De ILT gaf aan dat de vliegmaatschappijen alsnog hun klanten moeten terugbetalen. Ook als ze al een keer hadden betaald aan een reisbureau of bemiddelaar. Je hebt als consument namelijk het recht om het geld rechtstreeks terug te krijgen van de vliegmaatschappij. Dat is ook bevestigd in een procedure bij de rechter.

https://www.maxmeldpunt.n...s-losse-tickets-verlopen/

Daarnaast .. je koopt een dienst en niet een product

[ Voor 80% gewijzigd door DrLivingstoned op 29-01-2022 09:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mevrouwKees_1
Na lang wachten. Bellen. Mailen. En uiteindelijk de creditcard maatschappij erop gezet en heb eindelijk mijn geld terug. Klm heeft nog steeds niet gereageerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mevrouwKees_1
Timmy schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 22:04:

Formulier ingevuld en 0,0 reactie. Toen ING gebeld (mijn MasterCard Platinum card is van hen) en zij hebben actie ondernomen en geld is terug. Maar net op tijd omdat wij overstappen van creditcard en het bedrag dan mogelijk niet uitbetaald kon worden op de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Waardeloos...
Zelf heb ik andere ervaringen, gelukkig. Een annulering die ik vorige week dinsdag had ingestuurd is vanochtend op mijn creditcard teruggeboekt.

[ Voor 8% gewijzigd door Timmy op 31-01-2022 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrLivingstoned
ondertussen, dankzij de tussenkomst van een jurist, mijn geld terug gekregen.

Helaas minus administratie kosten van de agent), daar gaan we nog achteraan
Want : geen dienst geleverd, en de service was "zoek het maar zelf uit" en dan is iedere euro te duur betaald

Schande KLM, Schande.
De mensen die solidair waren met KLM en een voucher accepteerden zo ontzettend in de kou laten staan.

Gelukkig had ik de rechtsbijstandsverzekering. Anders zat ik nu nog steeds vast tussen de KLM en de agent.

Schande
Pagina: 1