Toon posts:

2 nieuwe kranen stromen na

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:29

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
Dag!

Ik heb onlangs twee nieuwe mengkranen geinstalleerd in onze badkamer.

Grohe wastafelkraan Start, deze https://www.megadumptiel....ts-l-size--119382553.html (maar dan andere winkel):

Nu is het zo dat bij beide de kranen nastromen als ik ze dicht doe. Echt bloed bloed irritant. Ik heb uiteraard gegoogled en kom op zaken als 'zuigt lucht aan' enzo uit. Maar euh. Hoe? Dat kan haast niet lijkt me? De kranen zitten strak op de wastafel. En de slangen zitten met een tang vastgedraaid aan de Schell aansluitingen op de muur.

Mijn oude kraan had nergens last van, maar de oude kraan van mijn vrouw vertoonde hetzelfde euvel. Vandaar dat we ze beide hebben vervangen. Maar nu hebben ze er dus beide last van...

Een videotje om e.e.a. te verduidelijken:

YouTube: Kraan drupt na

Is dit op te lossen? Lijkt mij niet dat dit zo hoort, helemaal voor dit geld niet?

[Voor 6% gewijzigd door NeFoRcE op 28-12-2021 16:54]

Professioneel Heftruck Syndroom

Alle reacties

• sssensss
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Dan zit het filter in de kop er waarschijnlijk niet goed in of niet goed genoeg vastgedraaid.

• Japidoff
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03 08:05
gewoon het water wat nog in het bochtje zit...

zou misschien tegengehouden kunnen worden door een andere perlator?

ik denk dan in de richting van oppervlaktespanning enzo...

gang is alles

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
Ik lees nu net iets over Ecojoy. Dat zorgt voor lucht erbij, en dus watersparend? (man man, wat ze allemaal niet verzinnen).

Mogelijk dat dat het is?

YouTube: GROHE EcoJoy® Technologie - waterbesparende kranen

Ik heb nog de perlator van mijn oude kraan. Ik zal ze eens wisselen :)

• ron321
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16:00
@NeFoRcE Hoezo is dit bloed bloed irritant?

WPB Ariston Nuos Plus 200, SolarEdge 4000H, 8x Trina Solar 320Wp All black 185°/32°, 6x Trina Solar 320Wp All black 185°/10°, Mitsubishi Electric MXZ-2F42 VF + MSZ-EF35VGK-S + MLZ-KP25 VF, WP Atag Energion M Light 50

• edsandje
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 20:09
Ik vind het wel meevallen, dit lijkt mij gewoon een eigenschap van deze kranen.
Het is de perlator die ucht aanzuigt en waterbesparend is.
Draai deze er maar eens uit en zal je zien dat je een veel hardere straal hebt.
Je kan er een andere perlator indraaien, kans is dan aanwezig dat de waterstraat te krachtig wordt en te veel spat.

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
ron321 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:00:
@NeFoRcE Hoezo is dit bloed bloed irritant?
Als ik een glas water wil inschenken, en die trek je er onder weg, is je glas altijd nat aan de zijkant of je vingers. Als ik een kraan dichtdoe, moet ie gelijk helemaal sluiten. Of een tandenborstel eronder, en dan nog nadruppen. Naja, ik kan mij er echt dood aan ergeren haha!

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee