Hallo allemaal, wij hebben een open uitbouw aan ons jaren 30 huis, waarin we een deel van onze keuken in hebben. Er zit goed dubbelglas in en verder is het ook goed geïsoleerd, maar de vloer is er altijd erg koud en ik vermoed dat dit ook “koude trek” creëert naar onze woonkamer en dus veel warmte wegtrekt. Als de vloer in onze woonkamer 19 graden meet, is de vloer in de uitbouw 16 graden.
Voor zover ik weet zit er geen kruipruimte onder de uitbouw, en is er direct op een betonnen ondergrond een houten vloer geplaatst, wel met wat isolatie eronder.
Wat kunnen we doen om dit te verbeteren? Ik zat aan elektrische vloerverwarming te denken maar dat is niet echt efficiënt en het zal de hele dag moeten verwarmen. Een split unit airco lost volgens mij het issue van de koude vloer ook niet op.
Wat is een goede optie om dit probleem te verhelpen? Bvd!
Voor zover ik weet zit er geen kruipruimte onder de uitbouw, en is er direct op een betonnen ondergrond een houten vloer geplaatst, wel met wat isolatie eronder.
Wat kunnen we doen om dit te verbeteren? Ik zat aan elektrische vloerverwarming te denken maar dat is niet echt efficiënt en het zal de hele dag moeten verwarmen. Een split unit airco lost volgens mij het issue van de koude vloer ook niet op.
Wat is een goede optie om dit probleem te verhelpen? Bvd!