• Chris_K
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 24-03 12:41
Hi

Laatst heb ik een Garagebox gekocht (zonder stroom/water/VVE)
nu ben ik op zoek naar een huurder, zowel particulier als zakelijk is er veel vraag naar.

Dit hier verschillen tussen incl/excl btw?
op dit moment heb ik een huurovereenkomst klaar liggen van:
Model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) op 8 juni 2020 vastgesteld

Hier onder een aantal eisen die ik wil stellen.

Geen gesleutel aan voertuigen.
Geen opslag voor vuurwerk, hennep, lachgas.

Huurvoorwaarden:

- Beschikbaar per direct.
- 3 maanden borgstelling.
- 1 maand opzegtermijn
- Huurovereenkomst is op basis van een jaarcontract.

zijn er nog andere Do's of Dont's?

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:18
Het is een garagebox. Dan vind ik het altijd bijzonder dat er niet gesleuteld mag worden.
Als ik er mijn auto hebt staan en ik moet mijn wielen ververangen dan mag dat dus niet. Zelfs niet een band oppompen.

Bedoel je niet een opslag unit of een vergelijkbaar iets wat gehuurd kan worden?

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Chris_K schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 12:25:
…nu ben ik op zoek naar een verhuurder…
Dan moet je in de spiegel kijken. Ik denk dat je een huurder zoekt.

• Chris_K
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 24-03 12:41
Gebruik
7.1 Huurder dient het gehuurde gedurende de gehele duur van deze huurovereenkomst daadwerkelijk, behoorlijk en zelf te gebruiken overeenkomstig de in 1.2 bedoelde bestemming, het geen onder andere betekent dat huurder in of in de directe omgeving van het gehuurde geen bedrijfsmatige activiteiten mag ontplooien en voorts geen
reparatie- en/of onderhoudswerkzaamheden mag verrichten en geen voertuigen mag plaatsen anders dan op
plaatsen die daarvoor bestemd zijn.

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
als t wel een beetje goed is kwa isolatie en de prijs goed.. leuke opslagbox :Y

jammerlijk zit hier weinig van dat spul.. en wat er is gaat voor meer euros per maand huur er door dan ik voor mn appartementje betaal 8)7

Dell XPS 15-9570, Dell E6440, 2x HP EliteDesk G4 705, Ryzen 9 5900x custom server

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Voorwaarden mbt. reparatie/onderhoudswerkzaamheden voertuigen lijkt mij wat restrictief.

Hier in de buurt ligt er ook een, en die zegt min of meer; sleutelen mag hobbymatig. Bedrijfsactiviteit niet toegestaan.
Of bepaalde grenzen stellen aan geluid en tijdstippen oid. Vergelijkbaar met hoe iemand het thuis zou (moeten) doen.
Dan heb je in elk geval een heel stuk potentiële markt erbij: hobbymatige auto/motorbezitters die er thuis geen plek voor hebben.

Dan kun je er mogelijk ook meer geld voor vragen dan wanneer het puur opslagbox is.

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Cave_Boy schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 12:28:
Het is een garagebox. Dan vind ik het altijd bijzonder dat er niet gesleuteld mag worden.
Als ik er mijn auto hebt staan en ik moet mijn wielen ververangen dan mag dat dus niet. Zelfs niet een band oppompen.
Ik denk dat het meer gaat om: niet lassen of slijpen. Want als ik als huurder zelfs de olie niet mag verversen (op straat mag dat immers niet) dan kan ik er zelf helemaal niets mee.

Ik huur trouwens zelf ook een garagebox en in de huurovereenkomst staan niet van. dit soort beperkingen.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-03 20:46
Tsja. Misschien was het beter om de garagebox niet te kopen als deze alleen maar voor de verhuur bestemd is en het geld anders beleggen maar dat is achteraf.

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Spotmatic schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 14:25:
[...]

Ik denk dat het meer gaat om: niet lassen of slijpen. Want als ik als huurder zelfs de olie niet mag verversen (op straat mag dat immers niet) dan kan ik er zelf helemaal niets mee.
Precies, echter geeft olie nogal vervelende vlekken, en is dat ook een reden waarom je reparaties zou uitsluiten. Echter kan je dat opvangen door ook specifiek de vloer te benoemen en dat je die in normale staat terug wilt. Kleine voorkomende werkzaamheden moeten gewoon kunnen imo.

Ik heb zelf geloof ik een huurcontract van de ANWB gebruikt voor soortgelijke constructie. Ik zou echter wel proberen om er een local in te krijgen, desnoods tegen een lager tarief, dat pakt meestal een stuk beter uit. Maar ik ken de situatie niet en of je meerdere boxen wil gaan verhuren bijv.

[Voor 3% gewijzigd door Aikon op 28-12-2021 16:42]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee