Heeft UD haar stats aangepast

Pagina: 1
Acties:

• hessel|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
Naar ik meen stonden ze toch gesorteerd op Results Returned in plaats van Points Generated. Of heb ik dat mis.

Grutte Pier fansels

Verwijderd

Op woensdag 22 augustus 2001 09:27 schreef hessel het volgende:
Naar ik meen stonden ze toch gesorteerd op Results Returned in plaats van Points Generated. Of heb ik dat mis.
Het lijkt er sterk op dat ze nu op points genereren, beetje dom als je het mij vraagt, gaat nu niet erg eerlijk meer.

:'(

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
ze zijn ook actief alle foute scores aan het verwijderen. dus mensen met een netwerkscore van 47000 worden nu gekort op hun punten.

dit om het toch weer een beetje eerlijk te maken.

het is nu alleen nog hopen dat ze de punten van iemand van het werk voordat hij een team joint ook bij het team gaan voegen. ik heb al werk staan vanaf oktober vorig jaar. echter zijn ze pas in april dit jaar met teams gaan werken. all mijn punten tellen niet mee, alleen de points sinds ik gejoint ben :'(

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

Verwijderd

Ja ik vind het op punten wel eerlijker.
5 maanden geleden had je blokjes die 1 dag duurde om uit te rekenen en dan kreeg je er ook meer punten voor.
Met huidige protein doe je in 1 dag 3 blokjes. Maar kom je toch ongeveer opzelfde aantal punten uit dus klopt het beter.

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 20:59
geef ff een brul als het goed werkt, dan verander ik de DPCH ook in 'points'. Voorlopig ga ik eerst ff naar Lowlands, dus dat wordt dan dinsdag ofzo.. :)

http://www.donorofniet.nl/

Verwijderd

Dat de blokjes nu sneller gaan is een beetje unfair, waarom doen ze dan ook 100 setjes moleculen voor zo'n ras protein in een VEGF zaten volgens mij 200 setjes.
Ze hebben bij ud dus een mechanisme om enigszins eerlijke blokjes samen te stellen lijkt me.

Punten zijn nog steeds unfair.
Wat ze bij ud met effectieve CPU-time bedoelen is me niet helemaal duidelijk, maar als ik er een koe bij laat draaien krijgen ze beiden 50% cpu time volgens de task-manager, maar de cpu-time in de ud-client blijft vrolijk op volle snelheid doordraaien.
Dus dan doe ik 2 keer zolang over een wu maar ook dubbele punten dus met een halve computer de helft van het aantal returns per dag maar evenveel punten als een 100% door ud belaste computer. Lijkt me niet eerlijk

De Zwaar meetellende eenvoudig te manipuleren netwerkscore is buitengewoon ongunstig voor snelle machines, (mijn computer zijn gemiddeld sneller dan 1 GHz)

Verwijderd

Ik was al aan het denken :)

Thuis stond ie in een andere volgorde dan vandaag op het werk en was aan het zoeken waar ik dat kon instellen :D

Verwijderd

Ze hebben het nu helemaal compleet.
Je kunt nu sorteren op wat je maar wilt.
Maar ik blijf stemmen voor WU's
De punten blijven maar vaag (ook omdat er een "geheime" berekening achter zit) en de WU's gaat al de hele tijd goed.
Daar komt nog eens bij dat als de WU's kleiner zijn, iedereen daarvan profiteert. Dus dat lijkt mij ook geen probleem.

BTW
Hessel, jij gaat wel ineens érg hard! Waar haal je al die Mhz-en vandaan?

• hessel|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
Had tot nu toe 2 pc draaien 1Ghz en Cell 400. Ben aleen nu ff bezig met een pc voor mijn broer 733 Mhz en wat snelle blokjes

Pc Last Result Results Points Total CPU Time

400Mhz 08/23/2001 02:12:49 62 5,482 0:053:03:14:27
1Ghz 08/22/2001 21:56:37 289 14,263 0:050:21:15:47
733Mhz 08/22/2001 12:44:41 12 594 0:002:19:21:53

Grutte Pier fansels

Pagina: 1