Laptop en 2 monitoren...extended

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bascardi1863
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 02-02 13:56
ACER AN515-55-768Z is de laptop van mijn zoontje en wil hier 2 monitoren op aansluiten.

Heb al aardig gegoogled maar krijg niet de juiste hdmi-hub gevonden...had al reeds geprobeerd met een usb-c-hdmi adapter maar de laptop ziet dan de monitor niet alleen van degene die rechtstreeks op de hdmi zit vd laptop.

Usb-c is geen thunderbolt zoiets ook al gelezen maar vermoed dat de laptop geen thunderbolt is.

Wie kan mij helpen...is hier een simpele adapter/hdmi hub voor...zoontje wil graag game willen kunnen spelen op de ene monitor eb op de andere monitoren bijvoorbeeld YouTube

Alvast onze dank voor de antwoorden

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niekleair
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06-2024
Zo te zien heeft die laptop 1 HDMI uitgang als video-uitgang, daarmee krijg je maximaal 1 extra scherm aangesloten. Je kan wel met hubs/splitters meerdere schermen aansluiten, maar die zullen dan allemaal hetzelfde beeld geven.

Gebaseerd op de info die ik zo snel kan vinden, is de USB-C poort inderdaad alleen voor data, niet voor beeld.

[img]error.jpg[/img]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flip75
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-04 16:34
Zoeken op een docking station voor deze laptop. Docking stations ondersteunen meerdere schermen. Meestal hebben docking stations niet meerdere hdmi out poorten, maar usb-c of d-link.
Google zoektocht op merk, type en docking station geeft meerdere opties, €100-€150.

[ Voor 19% gewijzigd door flip75 op 28-12-2021 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djartellie
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-09-2022
Hi,

ik heb een vergelijkbare situatie waar ik niet helemaal uitkom. Graag wil ik aan mijn werklaptop (Microsoft Surface) 2 monitoren toevoegen. Ik heb de volgende hub gekocht: https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Een scherm is aangesloten op de hub middels VGA en de ander middels HDMI, maar mijn laptop ziet beide monitoren als één. Met een usb C koppel ik deze vervolgens aan mijn laptop.
Op het werk hebben we een vergelijkbare constructie en daar is het wel mogelijk, daar zijn beide monitoren middels VGA.

Iemand een oplossing?