Toon posts:

eheim spulletjes - waar??? (geen pomp!)

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op de eheim site gekeken en daar hebben ze mooie koppelingen en kraantjes....

weet iemand waar ik die kan kopen.... ik heb al in de pricewatch gekeken en aquaria veldhuis heeft het niet! althans niet in de webshop............

Alvast bedankt

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

De aquaruim-boer op dorp kon ze zo bestellen uit een boekje. www.Wildkamp.nl heeft trouwens ook veel kunststof koppelingen e.d.. Weet alleen niet of je daar als particulier kan bestellen.

One of the animals has left its cage today.

• DTorro
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 04:28
Ze hebben een technische catalogus voor Doe-Het-Zelf-es.

dus ik neem aan dat ze ook voor particulieren leveren.

even een quotje van hun website:
Tot onze vaste afnemers behoren o.a. aannemers, loonwerkers, land- en tuinbouwbedrijven, waterschappen, campinghouders, doe-het-zelvers en gemeentebedrijven. Of het nu gaat om riolerings- of beregeningssystemen, verwarmingsinstallaties, vijvers of zelfs kweekkassen.
Hmmm ik wil eigenlijk wel een verkoelend beregeningssysteem in mijn kast :)

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

Op woensdag 22 augustus 2001 09:13 schreef DTorro het volgende:
Ze hebben een technische catalogus voor Doe-Het-Zelf-es.

dus ik neem aan dat ze ook voor particulieren leveren.
Zat al te verzinnen wat dat DHZ nou eens voor ernstige ziekte kon zijn ;). Best grappig ze hebben zelfs die slangtubes in plastic uitvoering, ook 90 graden. Wel duurder dan gewoon koper.

One of the animals has left its cage today.

Verwijderd

Stuur gewoon een mailtje naar Eheim en vraag naar een dealerlijst (meestal op postcode zodat je doorverwezen wordt naar een winkel bij jou in de buurt). De afdeling verkoop moet zo'n lijst hebben....

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik heb alleen de amerikaanse site kunnen vinden....

www.eheim.com

en daarop staan alleen de amerikaanse/canadeese dealers...

ik ga eerst wel even mailen!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:40
Veldhuis heeft het niet? Gek, 2 jaar terug kochten wij daar een E-Heim pomp met wat zooi erbij. Maar je woont in Enschede of omgeving? Intratuin Enschede (misschien andere ook wel, maar hier werk ik :)) heeft wel E-Heim frutsels (die T-stukjes e.d.)
Maar volgens mij moet elke beetje Aquarium handelaar E-Heim kunnen leveren, en als de pompen te krijgen zijn is de rest ook wel te krijgen.

edit:
Je had via de webshop gezocht, maar bel ze eens bij Veldhuis, dat is volgens mij wel een zaak die daar aan kan komen

Flickr | Lego collectie

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:01
in de dierenwinkel misschien, tenminste hier in utrecht hebben ze veel zooi

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

Hoi

Eheim is een duits bedrijf dus kijk eens op http://www.eheim.de daar is ook een Nederlandse versie van de site te vinden.

TwoTone

Verwijderd

Topicstarter
Thanx...ik denk dat ik er wel uit kom....

Iedereen bedankt!

Iwan
Pagina: 1