Toon posts:

USB-C hub/docking station MacBook Air (M1)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:33
Ik zoek een?
USB-C hub/docking station voor MacBook Air (M1). De Macbook beschikt over enkel 2 USB-C aansluitingen.

Wat is je budget?
50-100 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Anker?

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Echter, ik wil minimaal 2 apparaten kunnen aansluiten met USB-A, een monitor via hdmi en een ethernet kabel. Losse stroom adapter is geen probleem.

Er is zoveel keuze, dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Wie kan mij helpen?

Beste antwoord (via Muncher op 28-12-2021 20:19)

• rvtk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:50
Volgens mij voldoet de Anker 555 USB-C Hub (8-in-1) https://us.anker.com/coll...83?variant=37438604968086 aan je eisen.

Ik heb de 7in1 versie en die doet het prima met mijn macbook m1.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• rvtk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:50
Volgens mij voldoet de Anker 555 USB-C Hub (8-in-1) https://us.anker.com/coll...83?variant=37438604968086 aan je eisen.

Ik heb de 7in1 versie en die doet het prima met mijn macbook m1.

• Muncher
Heb zelf net deze besteld, maar als @rvtk een uur eerder was geweest, had ik die van hem gekocht.

https://www.amac.nl/twelve-south-staygo-usb-c-hub

• sdkoning
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-05 13:12
Heb de Anker 555 USB-C Hub (8-in-1) net teruggestuurd naar Amazon.

De Ethernet poort doet het niet op de Macbook Air M1. Ethernet poort van de hub doet het wel op mijn Dell Latitude werk laptop én PC.. dus het ligt wel degelijk aan de compatibiliteit met de Macbook Air M1. Heb ook met Anker customer service gesproken hierover, die leken verrast en raadde me aan het terug te sturen.

Ben nu zelf op zoek naar een vergelijkbaar, betaalbare alternatief met dezelfde eisen als TS. Mocht je nog tips hebben, graag .. twee USB-C poorten is wat aan de karige kant haha.

[Voor 11% gewijzigd door sdkoning op 05-01-2022 15:26]

• sdkoning
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-05 13:12
Muncher schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 20:19:
Heb zelf net deze besteld, maar als @rvtk een uur eerder was geweest, had ik die van hem gekocht.

https://www.amac.nl/twelve-south-staygo-usb-c-hub
@Muncher Ben je tevreden met deze Twelve South StayGo USB-C Hub ?

• Muncher
sdkoning schreef op zondag 9 januari 2022 @ 15:56:
[...]

@Muncher Ben je tevreden met deze Twelve South StayGo USB-C Hub ?
Yep, doet wat ie moet doen!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee