Kleine introductie, Ik heb in december 2016 m.b.v. de BBG deze desktop samengesteld.
reviews: Desktop Best Buy Guide - September 2016
Nu merk ik dat ik toe ben aan een upgrade/wat upgrades. Af en toe heb ik last van lag en de nieuwere spellen draaien niet lekker op hoge instellingen. Aangezien ik die PC dankzij tweakers heb, hoop ik dat jullie mij verder kunnen helpen :-)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen/netflix
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de € 500 en € 800
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige desktop heeft de volgende onderdelen:
• Processor: Intel Core i7-6700 Boxed
• Processorkoeling Arctic Freezer i32
• Moederbord: Gigabyte GA-B150M-D3H
• Geheugen: Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16
• Videokaart: Gigabyte GeForce GTX 1070 8GB
• Behuizing: Cooler Master Silencio 352
• Voeding: Corsair RM550x
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben vooral benieuwd wat ik het beste kan upgraden om de grootste verbetering te krijgen en wat ik nog kan houden/gebruiken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
2 monitoren, dus 2 HDMI aansluitingen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen.. Wat kan ik houden, wat kan ik het beste upgraden? Ik ben niet heel technisch maar weet hoe ik een pc in elkaar moet zetten.
Ik hoef niet het allernieuwste/beste systeem. Die spullen met LED erin zijn niks voor mij. Ik wil weer een PC waar ik de komende 4-5 jaar mee verder kan. Spellen hoef ik niet perse op de allerhoogste settings te kunnen spelen maar het zou natuurlijk mooi zijn als dat wel lukt (en binnen budget).
reviews: Desktop Best Buy Guide - September 2016
Nu merk ik dat ik toe ben aan een upgrade/wat upgrades. Af en toe heb ik last van lag en de nieuwere spellen draaien niet lekker op hoge instellingen. Aangezien ik die PC dankzij tweakers heb, hoop ik dat jullie mij verder kunnen helpen :-)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen/netflix
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de € 500 en € 800
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige desktop heeft de volgende onderdelen:
• Processor: Intel Core i7-6700 Boxed
• Processorkoeling Arctic Freezer i32
• Moederbord: Gigabyte GA-B150M-D3H
• Geheugen: Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16
• Videokaart: Gigabyte GeForce GTX 1070 8GB
• Behuizing: Cooler Master Silencio 352
• Voeding: Corsair RM550x
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben vooral benieuwd wat ik het beste kan upgraden om de grootste verbetering te krijgen en wat ik nog kan houden/gebruiken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
2 monitoren, dus 2 HDMI aansluitingen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen.. Wat kan ik houden, wat kan ik het beste upgraden? Ik ben niet heel technisch maar weet hoe ik een pc in elkaar moet zetten.
Ik hoef niet het allernieuwste/beste systeem. Die spullen met LED erin zijn niks voor mij. Ik wil weer een PC waar ik de komende 4-5 jaar mee verder kan. Spellen hoef ik niet perse op de allerhoogste settings te kunnen spelen maar het zou natuurlijk mooi zijn als dat wel lukt (en binnen budget).