Logitech Mouseman Wheel Scrollt Niet ?!

Pagina: 1
Acties:

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:28
Ik heb dus sinds een paar weken dit probleem met mijn Optical muis. Ik had altijd de standaard Logitech drivers en daar werkte hij prima mee. Van de ene op de andere dag scrollde hij ineens niet meer. Ik had dus nix verandert qua drivers of settings.
Ik heb inmiddels de nieuwste Logitech drivers geprobeert, m'n oude nog een keer en de Intellimouse drivers van M$.

Ik snap er dus echt niets meer van en niet kunnen scrollen is echt zéér irritant, khoop dat jullie me kunnen helpen ?

Thx, The Legend

Ik ben toch malle pietje niet!

• The Legend
Oh ja, nadat het probleem ontstond heb ik geformateerd en het probleem bleef, ik draai nu Win'98.

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
muis kapot?
ff de asjes smeren ?

Verwijderd

aleen in games of ook in windhoos ? Ennuh check de site van logitech daar staan een aantal patches met betrekking tot scrollen. (OA scrollen in games)

• The Legend
Op woensdag 22 augustus 2001 08:43 schreef happy3736 het volgende:
muis kapot?
ff de asjes smeren ?
Er is verder niets mee gedaan of gebeurt dus kapot ?? En als ik dit probleem houd heb ik dan recht op vervanging of garantie ? Ik heb hem vorig jaar november gekocht.

• The Legend
Op woensdag 22 augustus 2001 08:45 schreef Griffen het volgende:
aleen in games of ook in windhoos ? Ennuh check de site van logitech daar staan een aantal patches met betrekking tot scrollen. (OA scrollen in games)
Overal, in Windows (IE), Office, MSN, ICQ, alles. Kzal ff kijken op logitech.com

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

Bij een vriend van me wil ie niet scrollen op een PS2 poort maar wel op de USB poort :?

One of the animals has left its cage today.

• The Legend
Hmmm, kzal ff de laatste Logitech drivers downloaden + patches en dan switchen van PS2 naar USB, kijken wat 'ie doet.

• The Legend
Nieuwste drivers + patches @ PS2 = Niet scrollen :(

[EDIT]

Nieuwste drivers + patchess @ USB = Niet scrollen :(

:'(

Verwijderd

ik heb geen idee... terug naar de winkel ?

• The Legend
Kweenie of ik dat bonnetje nog ergens heb...

• VincentVega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-07 15:07
Je kunt het beste even een andere muis met een scrollknop aansluiten puur en alleen om even te kijken of het nou aan die Logitech ligt.

Anders ik weet niet of het ligt aan het vinkje bij je muis instellingen. Dit vinkje staat ergens in je muisinstellingen dat je alleen voor Microsoft Office producten kunt scrollen. Of dit zo is, weet ik niet. Heb dit nooit uitgeprobeerd en kan het hier (op mijn werk) niet uitproberen omdat ik hier geen Logitech Cordless muis heb.

je kan ook nog de standaard windows drivers proberen, dus alles van MouseWare eraf! dus bij configuratiescherm/software

Succes
Greetz VV

0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

Dit heb ik ook als ik een aantal maal mijn pc afsluit zonder daadwerkelijk de spanning van het mobo te halen. Ik heb een Abit KT7. Probeer dus ook ff om je powerknopje achter je pc-doos uit te schakelen en weer in te schakelen.

Kun je trouwens wel met MS driver je scrollwieltje instellen?

This title is for sale, please send me a PM

Pagina: 1