Sinds ik mijn Asus routers (XT8) gebruik is het een hit & miss met spotify connect op mijn speakerset.
En dan 85% niet, en 15% wel.
Ik heb al talloze zaken geprobeerd die ik met uren googlen kan vinden, maar niets lijkt echt de oplossing te zijn. Uiteindelijk de firewall uitgeschakeld, en hey! mijn speakerset stond ineens weer in het lijstje.
Firewall weer ingeschakeld en proberen te whitelisten, maar dat slaagt (schijnbaar) niet.
Alle regels weer verwijderd om uit te sluiten dat ik het erger zou maken, firewall weer uit, geen Spotify connect meer... aan/uit, het maakt geen verschil.
Reboots van speakerset of routers lossen allemaal niets op.
Waar moet ik zoiets doorgaans zoeken?
In de logs kan ik niets terugvinden wat duidt op een blokkade; het is immers gewoon een speaker die niet meer in de app verschijnt.
IGMP snooping staat uit, ik schakel het in, speakerset ineens zichtbaar.
10 min later, speakerset niet meer zichtbaar.
Dat soort dingen
edit:
Ik gebruik geen router/modem van de ISP.
De XT8 zit rechtstreeks op de NT
En dan 85% niet, en 15% wel.
Ik heb al talloze zaken geprobeerd die ik met uren googlen kan vinden, maar niets lijkt echt de oplossing te zijn. Uiteindelijk de firewall uitgeschakeld, en hey! mijn speakerset stond ineens weer in het lijstje.
Firewall weer ingeschakeld en proberen te whitelisten, maar dat slaagt (schijnbaar) niet.
Alle regels weer verwijderd om uit te sluiten dat ik het erger zou maken, firewall weer uit, geen Spotify connect meer... aan/uit, het maakt geen verschil.
Reboots van speakerset of routers lossen allemaal niets op.
Waar moet ik zoiets doorgaans zoeken?
In de logs kan ik niets terugvinden wat duidt op een blokkade; het is immers gewoon een speaker die niet meer in de app verschijnt.
IGMP snooping staat uit, ik schakel het in, speakerset ineens zichtbaar.
10 min later, speakerset niet meer zichtbaar.
Dat soort dingen

edit:
Ik gebruik geen router/modem van de ISP.
De XT8 zit rechtstreeks op de NT
[Voor 12% gewijzigd door paQ op 27-12-2021 16:10]