Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h999
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 30-04-2023
Hey,
Ik zou mij willen een Tablet kopen, maar geraak er niet uit omdat ik niet weet of de processor 750G kan vergelijken met de 865+ of 870 voor mijn doeleinden.

Wat zoek ik, Goede tablet met deze vereisten

- 5G liefst, omdat deze toch heel dichtbij komt
- 120 hz, ik weet niet of er veel verschil op is met 60hz
- Min 6 GB Ram geheugen
- 256 opslag of eventueel 128 als er plaats is voor kaartje.

Ik kom uit met deze eigenschappen op de S7+, maar deze vind ik wel vrij duur.De gewone S7 heeft dan geen 5G, de S7 FE 5G heeft dan maar 60 hz en de 750G, raar terwijl de wifi versie de 785 heeft.

De Lenova M12 Pro heeft deze allemaal, maar 5G nog niet verkrijgbaar dacht ik en xiaomi ??

Ik zal de Tablet gebruiken het meest voor surfen en wat opzoekwerk, maar wil wel geen haperingen kwa beeld, als de zoon eventueel eens game't of vrouw hem meeneemt voor schooldoeleinden.

Alvast bedankt voor de tips of info.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kraz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:47

Kraz

Saving the world

Wij hebben een Samsung Galaxy S6 Lite tab en een Apple iPad, maar de Samsung wordt vrijwel niet gebruikt.
Batterij gaat snel leeg en de response is om te huilen.

Ik zou kijken naar een iPad. Kijken naar de hoeveel RAM is dan niet echt van toepassing aangezien Apple het OS volledig optimaliseerd voor hun hardware. 60/120 hz ga je ook niet merken met een tablet.

Laat die eis/wens voor 5G lekker varen en neem er een waar een SIMkaart in kan. 4G is voor de komende 5 jaar echt meer dan prima.

*Just my 2 cents....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h999
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 30-04-2023
Kraz schreef op maandag 27 december 2021 @ 07:15:
Wij hebben een Samsung Galaxy S6 Lite tab en een Apple iPad, maar de Samsung wordt vrijwel niet gebruikt.
Batterij gaat snel leeg en de response is om te huilen.

Ik zou kijken naar een iPad. Kijken naar de hoeveel RAM is dan niet echt van toepassing aangezien Apple het OS volledig optimaliseerd voor hun hardware. 60/120 hz ga je ook niet merken met een tablet.

Laat die eis/wens voor 5G lekker varen en neem er een waar een SIMkaart in kan. 4G is voor de komende 5 jaar echt meer dan prima.

*Just my 2 cents....
Hey alvast bedankt voor respons,

Tja Apple, zal niet slecht zijn.Maar ik heb niks van Apple, ben een beetje bang van het verschil tegenover Android en Windows, ben deze gewoon.

Welke Ipad heb jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:47

Kraz

Saving the world

h999 schreef op maandag 27 december 2021 @ 17:31:
[...]

Tja Apple, zal niet slecht zijn.Maar ik heb niks van Apple, ben een beetje bang van het verschil tegenover Android en Windows, ben deze gewoon.

Welke Ipad heb jij?
Dat heb ik ook;
Computer met Windows, Android telefoon en een Apple tablet (iPad Air 2019). :)

Zoals gezegd hebben we ook de Samsung tablet maar die wordt echt zelden gebruikt. Wat het is weet ik niet maar die batterij is gewoon al-tijd leeg. Na het opladen gaat die ook niet zo lang mee vinden wij. Dan ook nog de slechte response van het OS in het algemeen (vinden wij) ten opzichte van de iPad.

We merken dat we de Samsung nooit pakken.
Voor ons is/was het een miskoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:42
h999 schreef op maandag 27 december 2021 @ 17:31:
[...]

Welke Ipad heb jij?
Ik heb ook bijna 25 jaar enkel met Windows machines gewerkt en diverse Android toestellen gehad, maar inmiddels tik ik dit op een MacBook Air M1, heb ik een iPhone, en een iPad 2018.

Simpel gezegd omdat het nou eenmaal "werkt". Zie ook de reacties van @Kraz , staar je niet blind op specs, hardware en software is bij Apple perfect op elkaar afgestemd. Verder ben je echt zo gewend aan iPadOS. Veel makkelijker dan dat gaat het niet worden.

De android tablets waren snel leeg, niet responsief, vage crashes en vol met bloatware. In het begin was het allemaal nog wel leuk, maar na enkele maanden traag als maar kan en lang viel er niet meer op te werken door de snel afnemende batterij. De iPad heb ik nu 3,5 jaar en werkelijk waar nog nooit problemen mee gehad.
Als de kinderen er overdag mee Youtuben / een game doen, kan ik 's avonds zonder bijladen nog even browsen of zelf een spelletje doen.

Doe jezelf een plezier en ga voor de iPad, heb je lang plezier van en je kan 'm altijd nog tegen een prima restwaarde verkopen (i.t.t. een Android).

Join het GoT Pulse-Team!