Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal deze PC gaan gebruiken voor zowel thuiswerken als gamen. Zal dan voornamelijk om race spellen gaan, en zo nu en dan is een potje warzone.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt zo rond de 600 tot 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik kan in eerste instantie een GPU van familie overnemen, is volgens mij een 1650?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vind wat kleurtjes erin toch stiekem wel leuk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Weinig eisen verder, zolang hij redelijk stil is vind ik het prima
Wat verwacht je van ons?[i]
Hulp en advies of dit een beetje een build is waarmee ik de komende jaren nog mee vooruit kan, met zo nu en dan een upgrade.
Ik zal deze PC gaan gebruiken voor zowel thuiswerken als gamen. Zal dan voornamelijk om race spellen gaan, en zo nu en dan is een potje warzone.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt zo rond de 600 tot 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik kan in eerste instantie een GPU van familie overnemen, is volgens mij een 1650?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vind wat kleurtjes erin toch stiekem wel leuk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Weinig eisen verder, zolang hij redelijk stil is vind ik het prima
Wat verwacht je van ons?[i]
Hulp en advies of dit een beetje een build is waarmee ik de komende jaren nog mee vooruit kan, met zo nu en dan een upgrade.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 251,08 | € 251,08 |
1 | Moederborden | ASRock B450 Steel Legend | € 99,50 | € 99,50 |
1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart/Wit | € 73,89 | € 73,89 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB RT CMN16GX4M2Z3600C16 | € 114,95 | € 114,95 |
1 | Voedingen | Sharkoon SilentStorm Cool Zero 750 watt | € 59,90 | € 59,90 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 83,90 | € 83,90 |
Totaal | € 683,22 |