Hallo, kan je eenvoudig de iPad Pro 12,9 instellen alsof het een 9,7 is, dus alles 1,3x opgeblazen. Zoals je ook computerschermen groter kunt krijgen? De huidige iPad wordt te slecht leesbaar voor mijn schoonvader.
Ik vermoed dat ie het graag wil weten voordat ie een 12,9” ipad koopt.wokkelz schreef op zondag 26 december 2021 @ 14:22:
Heb je al onder Instellingen - Scherm en helderheid - de text grootte naar maximaal gezet?
Dat denk ik ook. Maar @MeTooPV kan ook op de huidige iPad proberen de tekstgrootte te vergroten. En als het daar kan, dan kan het op een iPad Pro ook zekerdowntime schreef op zondag 26 december 2021 @ 14:50:
[...]
Ik vermoed dat ie het graag wil weten voordat ie een 12,9” ipad koopt.

The devil is in the details.
Heb het inmiddels ingesteld. En grotere lettertypes helpen natuurlijk wel. Maar b.v. de icoontjes blijven relatief klein. Op de gewone ipad staan er in portrait 4 naast elkaar, op de pro worden dat er 6. Had liever gewoon het hele scherm groter gehad (en dan wellicht ook nog de letters wat groter) Maar het is nu ook wel een verbetering.
nmvt
[Voor 99% gewijzigd door Hackus op 02-01-2022 18:20]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Pagina: 1