Ik draai Home Assistant met een aantal andere containers op docker, wat op mijn Pi 4B draait.
Om een of andere reden krijg ik geen toegang tot de frontend van zigbee2mqtt.
Diverse keren de container verwijderd en opnieuw aangemaakt via docker-compose, met onderstaande configuratie. Hij draait in een netwerk waar ook pihole, mqtt en andere containers draaien. al deze andere containers kan ik via m'n browser gewoon benaderen.
Verder draait de container verder goed, heeft verbinding met m'n usb stick en ontvangt ook sensor informatie.
Hoe zorg ik ervoor dat de frontend van zigbee2mqtt te benaderen is?
Om een of andere reden krijg ik geen toegang tot de frontend van zigbee2mqtt.
Diverse keren de container verwijderd en opnieuw aangemaakt via docker-compose, met onderstaande configuratie. Hij draait in een netwerk waar ook pihole, mqtt en andere containers draaien. al deze andere containers kan ik via m'n browser gewoon benaderen.
Verder draait de container verder goed, heeft verbinding met m'n usb stick en ontvangt ook sensor informatie.
Hoe zorg ik ervoor dat de frontend van zigbee2mqtt te benaderen is?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| version: '3.8' services: zigbee2mqtt: container_name: zigbee2mqtt hostname: zigbee2mqtt container_name: zigbee2mqtt image: koenkk/zigbee2mqtt volumes: - ./data:/app/data ports: - "8081:8081" devices: - /dev/ttyACM0:/dev/ttyACM0 restart: always |
[Voor 6% gewijzigd door Piet400 op 26-12-2021 13:46]