http://www.gamers-ammo.com/teste/x3dfxc.shtml
nieuwste drivers voor voodoo 3,4 en 5
win2k drivers volgen snel
nieuwste drivers voor voodoo 3,4 en 5
win2k drivers volgen snel
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Verwijderd
hehe lolzOp vrijdag 24 augustus 2001 02:14 schreef Hades-Hodur het volgende:
jajaja ..
leuke drivers hoor .. kan veel veranderen .. MAAR IK MIS 130 FPS in eensbeetje minder ewl hoor gewoon oude drivers er weer op
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Wat ik haal met mijn voodoo4 4500 wel ffies 110 fps met UT enne toen ik nog een anus v7100 had liep het maar net 60 dus 3dfx rulez gewoonOp vrijdag 24 augustus 2001 02:24 schreef patryk het volgende:
[..]
hehe lolz
schiet niet echt op met die 3dfx eigenlijk (had ook niet verwacht)(no flame intended).
Verwijderd
Verwijderd
Op vrijdag 24 augustus 2001 14:12 schreef Hades-Hodur het volgende:
yeps .. vind ik ook .. maar goed.. dan krijg je hier gelijk oorlog.. dusuh .. ik lach wel van binnen en de rest blijf maar lekker naar die geforce van hun kijken
Op vrijdag 24 augustus 2001 19:21 schreef ViolatoR het volgende:
geforce..
nah, heb lange tijd een voodoo 1 4mb gehad ( dik tevreden ) daarna ben ik overgestapt op een voodoo 3 ( ook dik tevreden ) maar heb nu toch maar een GF2MX aan geschaft, alleen al omdat de driver support beter is en de verkrijgbaarheid van de voodoo zo slecht is geworden
voor mij voorlopig dus maar een gf.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
Verwijderd
www.tradealliance.nl
De drivers staan er dus niet meer op. Iemand anders toevallig nog een link?I don't think you will find anything missing that was here before, except the DirectX page and the x3dfx-Community Drivers. The drivers have been removed because of conflicting interests. They have been removed indefinitely, or until all parties involved can come to an agreement.
Die win2k drivers zijn eigenlijk voor de V3 hoor, daar zijn ze dus ook enorm op gebaseerd (klein beetje uitgebreid), maar als het werkt dan werkt het (maar of het je voodoo5 echt ondersteunt..)Op maandag 27 augustus 2001 13:18 schreef Ridge het volgende:
nou bij draait als een tierelier met de bios 1.15 en mwarhead (ofzo iets) drivers voor win2k
De verkrijgbaarheid van de voodoo zo slecht? Maar je had er toch al één?Op vrijdag 24 augustus 2001 19:21 schreef ViolatoR het volgende:
maar heb nu toch maar een GF2MX aan geschaft, alleen al omdat de driver support beter is en de verkrijgbaarheid van de voodoo zo slecht is geworden
Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq