Nest cam gedeactiveerd

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvarEXE
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 16-04-2022
Hoi Tweakers,

Sinds enkele weken ben ik in bezit van twee nest cams (batterij versie) van Google

Nu was ééntje de batterij bijna leeg (had nog 2 dagen). Dus vandaag netjes aan de oplader gelegd.
Maar nu heb ik het probleem dat ik de camera niet meer terug geactiveerd krijg.

Het volgende geeft hij aan in de app:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lBSfXyA3cVfXm5Tmcka44vFfNH8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zhl35nbqpo4kdOXlYgCxWPIo.jpg?f=fotoalbum_large

Nu heb ik bij Google opgezocht wat ik moet doen om hem weer te actieveren [Link]
Maar na het volgen van deze stappen gaat de camera niet aan en blijft hij uit in de app.
Toen maar de camera volledig gereset, verwijderd uit de app en opnieuw verbonden.
Tijdens het instellen van de camera, krijg ik even beeld. Zodat je de camera kan richten en als ik de installatie afsluit. Staat de camera gelijk weer uit in de app.

Weet iemand misschien hier hoe ik de camera aan krijg? Ik krijg het niet voor elkaar.

Met vriendelijke groeten,

Ivar

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexxus93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-07 11:42
Ben je hier toevallig al uit? Ik heb nu hetzelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvarEXE
lexxus93 schreef op zondag 2 januari 2022 @ 23:17:
Ben je hier toevallig al uit? Ik heb nu hetzelfde probleem
Nee, helaas ik heb nog geen oplossing gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-07 18:00
Misschien dat deze info nog helpt: https://support.google.co...1?hl=nl#zippy=%2Chome-app

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• IvarEXE
Ze juist contact gehad met Google Support.
En het is weer gelukt om hem aan te krijgen.

Oplossing:
Knopje 5 sec inhouden tot wit lampje gaat branden (zoals in handleiding) en hierna de camera op de magneet/houder plaatsen.

Zolang hij niet op de houder zit gaat hij niet aan. Ook als je de magneet houder niet gebruikt voor de eind positie. Moet hij hier toch even op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schuurar
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 20-06-2022
IvarEXE schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 11:48:

Oplossing:
Knopje 5 sec inhouden tot wit lampje gaat branden (zoals in handleiding) en hierna de camera op de magneet/houder plaatsen.

Zolang hij niet op de houder zit gaat hij niet aan. Ook als je de magneet houder niet gebruikt voor de eind positie. Moet hij hier toch even op.
TOP !!
Was al dagen aan het zoeken. Snapte er niets van.
Handig als ze dat misschien ook in de app vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laakies
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 03-07-2022
Top bedankt voor de oplossing

Ik zat hiermee uren te puzelen waarom ik geen beeld had.
:) :)

Idd foutje in de handleiding van google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincente
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-02-2024

Oplossing:

Perfect... Dank dank dank..bij tweakers krijg je de oplossingen... Al 2 weken geprobeerd aan de gang te krijgen.. Bizar hoe weinig support er in de app is voor dit probleem// @google PLEASE FIX THIS voor al die mensen die dit probleem gaan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizzke
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 19:32

Oplossing:

Kwam gelukkig jouw antwoord tegen een ja bij mij is het ook eindelijk opgelost.
Inderdaad zeer slecht dat het niet in de handleiding en bij de installatie vermeld staat!
Ben hartstikke blij! 😁
Pagina: 1