Toon posts:

amd sys welke?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn spaarvarken begint gevuld te raken en nu wil ik eens uitkijken naar een amd systeem maar van amd weet ik niets af dus nu de volgende vraagjes.
welk moederbord raden jullie aan?
welke cpu van amd?
en moet ik andere geheugen kopen?
Ik stel jullie hulp op prijs.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:20
Ik weet niet of je ander geheugen moet kopen, want ik weet niet wat je nu hebt ;)

Maar als moederbord moet je natuurlijk een beetje zeggen wat je wilt gaan doen. Je vraag staat in DOC dus ik neem aan dat je hem wilt overklokken. In dat geval zou ik iig geen MSI nemen, maar gewoon een Asus of een Abit. Er is weinig keuze momenteel qua chips (die zitten op het moederbord) dus een VIA zal het wel worden...

Verder moet je als processor eigenlijk nemen waar je geld voor overhoudt. Op dit moment is in prijs/kwaliteit verhouding de Athlon 1400 MHz met 266 FSB waarschijnlijk het meest geschikt voor je :)

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

oke wat is je budget ? wat wil je ermee gaan doen ? wat heb je allemaal nodig , dus mischien heb je bijv al een hd ofzow en wat andere spulletjes

op dit moment raad ik je aan

epox 8k7a+
amd 1400mhz fsb 266
512mb pc2100 dane elec

zit je al ergens rond de 1000-

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Op woensdag 22 augustus 2001 07:17 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik weet niet of je ander geheugen moet kopen, want ik weet niet wat je nu hebt ;)

Maar als moederbord moet je natuurlijk een beetje zeggen wat je wilt gaan doen. Je vraag staat in DOC dus ik neem aan dat je hem wilt overklokken. In dat geval zou ik iig geen MSI nemen, maar gewoon een Asus of een Abit. Er is weinig keuze momenteel qua chips (die zitten op het moederbord) dus een VIA zal het wel worden...

Verder moet je als processor eigenlijk nemen waar je geld voor overhoudt. Op dit moment is in prijs/kwaliteit verhouding de Athlon 1400 MHz met 266 FSB waarschijnlijk het meest geschikt voor je :)
dude elke morgen vroeg vanaf 6uur als ik online kom om even wat rotzooi te posten ben jij me te snel af :D elke morgen slaap je nooit ofzow ? of moet je je hond uit laten :? :D

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

plz vertel je budget+ eisen

ennuuh ik denk niet echt dat het hier hoort maar ok

• hplos.nl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 19:01

hplos.nl

Zo doet men dat

ik krijg vandaag m'n asus A7V 266 .... das een VET mobo dus raad ik je aan die te nemen .. voor de rest kwa cpu enzo ligt eraan wat je ermee wil doen en hoeveel geld je eraan uit wil geven !!!

mzzl !

pc | server | laptop | pda

• chicky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06-2025
[
In dat geval zou ik iig geen MSI nemen, maar gewoon een Asus of een Abit.
Waarom niet?? Ik sta op het punt er een te kopen

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:33
Moved naar [forum=7].

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Misschien is het een idee om eerst ff wat reviews te gaan lezen op de frontpage en het archief van T.net, om vervolgens nog eens vrolijk de search erop los te laten hier in GoT, en dan indien nodig alsnog eens een vraag te stellen, wat IMO dan niet meer nodig is, want dit is in principe het werk laten doen door een ander

Voor de rest veel plezier toegewenst met je toekomstige AMD :)
Pagina: 1