Nee, dat is een vrij mee te geven tekst die Bol meegeeft (en die ook generiek voor alle producten instelbaar is, ik weet niet welke bij Bol van toepassing is).
Dat zou je al duidelijk moeten zijn uit het feit dat bij andere winkels andere teksten staan.
Ik heb het over dat vrachtwagentje. Dat in dit geval ook gewoon netjes het 'drie dagen'-vrachtwagentje is bij Bol.
Overigens geldt voor dat vrachtwagentje dat de 24/5 ook onder voorbehoud is. Zie de bijbehorende hovertekst. Sommigen (de lichter groene) zijn 'op een werkdag besteld, morgen in huis', hoewel soms wel geldt dat op zaterdag (en soms ook zondag) bestellen betekent dat het maandag komt.
En bijvoorbeeld Mediamarkt levert die monitor dan weer wel echt op zondag.
Helaas is deze materie dan ook best complex door al die varatie. Die verschilt bovendien per winkel en soms ook weer per product bij een winkel. Zo heeft Bol
ook monitoren die je wel op zondag kan laten leveren (mogelijk met bijbetaling).
En bovendien doet niet elke winkel evenveel moeite om de informatie - zoals die marketingtekst - helemaal perfect te maken. Voor zover ze überhaupt de technische mogelijkheden hebben (gemaakt) om dat te kunnen.
Je zal dus domweg moeten accepteren dat die levertijd een
indicatie is en geen belofte. En dan heb ik het dus over het vrachtwagentje dat wij er bij zetten.
Als stelselmatig het vrachtwagentje bij ons niet klopt ivt de informatie op de website van de winkel, dan horen we dat natuurlijk graag. Maar deze situatie ('morgen in huis' is maandag of zelfs dinsdag in het weekend) valt daar wat ons betreft dus niet onder.
Zet dan in de PW: "Bol.com Voor 23:59 uur besteld, misschien morgen gratis in huis! Of niet!"

Wij zetten die specifieke tekst dus alleen maar door, we bepalen de inhoud niet. Dat doet Bol en blijkbaar maken zij op zaterdag geen onderscheid tussen producten die ze wel echt op zondag kunnen leveren en de rest.