Gezocht: Exploratiegame met weinig geweld

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limhes
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 16:44
Hoi! Ik ben al jaren op zoek naar een game waar ik mijn zeldzame uurtjes gametijd aan kan besteden, maar weinig games die voldoen. Ik zoek een wereld (buiten of binnen, natuur en gebouwen) waar je kan rondlopen en veel kan zoeken naar spullen, met weinig schieten.

Géén crafting game, niet té futuristisch, geen vreemde wezens.

Half Life vond ik gaaf, Deus Ex ook. Tomb Raider ook. Ik ben nu Alan Wake aan het spelen, maar wat ik jammer vind is dat je zo gedwongen wordt om één kant op te gaan.

Het liefst zoek ik een oude game (pre-2015 of zelfs pre-2010) zodat ie draait op m'n laptop. Het hoeft er niet top uit te zien.

Elke input is welkom :)

Alle reacties

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Eerste wat me zo te binnen schiet is de Fallout serie. Is volgens mij meer RPG dan actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limhes
Hmm, de screenshots zien er uit alsof het best wel actie georienteerd is. Maar ik ga eens checken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:25
Journey/Abzu.

En eventueel kijken naar Narrative walking simulator games. Gezien daar ook wel enkel van zijn. Maar de namen ontschieten mij op moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Misschien iets als the long dark of fire watch?

[ Voor 17% gewijzigd door J2pc op 25-12-2021 15:28 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:39

DirtyBird

Praktiserend denker

Firewatch?

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-05 18:25

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Iets in de richting van "Life is Strange" of "Beyond: Two Souls"?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Marber
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-05 11:10
Infra is een echte onderzoeksgame zonder geweld.

[ Voor 4% gewijzigd door Marber op 25-12-2021 15:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
No man sky is meer exploration maar wel vreemde wezens en best futuristische.

Ander optie waar ik aan dacht is we happy few ook wel wat geweld maar niet heel erg veel...

Maar ook fallout serie is best veel schieten anders overleef je het niet maar hebben wel super goede verhalen als je daar van houd.

Terraria? Starbound? Deze draaien zeker op je laptop en heb je ook uren aan plezier aan terraria is veel exploration en building Starbound is hetzelfde maar meer futuristische.

En zoals al gemeld firewatch is ook een goede optie.

[ Voor 5% gewijzigd door copywizard op 25-12-2021 15:54 ]

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-05 08:00
Death Stranding een optie? De vraag is of jouw laptop leuk gaat vinden..

https://tweakers.net/revi...-van-bijzondere-game.html

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:51
Als je Deus Ex leuk vind, heb je Deus Ex: Human Revolution/Deus Ex: Mankind Divided, je kan ze beide uitspelen compleet non-lethal?

In het zelfde schuitje misschien Dishonored 1 en 2, je hebt in elke level wel targets, maar die zijn altijd 'uit te schakelen' op vaak leuke alternative (non lethal) wijze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

No Mans Sky lijkt me uitermate geschikt

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Subnautica is ook zonder geweld vziw

Ik heb elektra-inbouwmaterialen over? Kopen? Zie: hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limhes
Wow, nice, bedankt allemaal! Daar zit zeker wel wat tussen, en de meeste had ik nog nooit goed bekeken. Krijg binnenkort de oude game PC van een vriend, dus dan heb ik ook wat meer mogelijkheden zoals Death Stranding.

De meest veelbelovende titels lijken me voor nu Life is Strange, Beyond: Two Souls en Infra. En als ze niet lekker draaien is meer/weer Deus Ex inderdaad geen gek idee.

Spellen die er "getekend" uitzien trekken me niet zo, dat had ik er nog ff bij moeten zetten... Hoe Deus Ex eruit ziet (ook wel vrij artistiek), dat vind ik dan weer wel fijn. Vreemd, hoe gevoelig ik daarvoor ben. Hebben meer mensen dat?

edit: Terraria (en building sims etc) speel ik ook af en toe, maar dat voelt vaak na een uurtje alsof ik aan het werk ben, terwijl ik just wil gamen on te chillen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Limhes op 26-12-2021 06:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fusioxan
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-05 08:11
Kijk eens naar The Witness of The Talos Principle, aan beide games heb ik vele uren plezier van gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Boudewijn schreef op zondag 26 december 2021 @ 01:08:
Subnautica is ook zonder geweld vziw
+1 voor Subnautica ja. Onverwacht een van de spannendste games die ik de afgelopen jaren heb gespeeld. Om een of andere reden zit er iets heel beklemmends aan zo'n onderwaterwereld. En de freaky alien-vissen maken het er niet minder spannend op :+

Last Of Us 2 staat wat spanning betreft bij mij wel op no1 van de afgelopen jaren. Maar die zou ik niet aanraden als je games zonder geweld zoekt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limhes
Thanks! Misschien dat ik me toch maar eens moet openstellen voor die nieuwe grafische, felgekleurde stijl..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 1641394

Outer Wilds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:53

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Satisfactory?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-05 16:27
Everybody’s Gone to the Rapture

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bullebas
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-03 20:36
De The Elder Scrolls serie? Morrowind, Oblivion en Skyrim zijn alledrie heel gaaf, en hoewel je af en toe heus wat vijanden moet verslaan om verder te komen, kun je gerust uren bezig zijn met ontdekken, schatten zoeken en paddestoelen plukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-05 13:59
Ter info: Ik gebruik GeForce Now op mijn laptop.. werkt perfect..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-05 17:19
Limhes schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 08:44:
Hoi! Ik ben al jaren op zoek naar een game waar ik mijn zeldzame uurtjes gametijd aan kan besteden, maar weinig games die voldoen. Ik zoek een wereld (buiten of binnen, natuur en gebouwen) waar je kan rondlopen en veel kan zoeken naar spullen, met weinig schieten.

Géén crafting game, niet té futuristisch, geen vreemde wezens.

Half Life vond ik gaaf, Deus Ex ook. Tomb Raider ook. Ik ben nu Alan Wake aan het spelen, maar wat ik jammer vind is dat je zo gedwongen wordt om één kant op te gaan.

Het liefst zoek ik een oude game (pre-2015 of zelfs pre-2010) zodat ie draait op m'n laptop. Het hoeft er niet top uit te zien.

Elke input is welkom :)
Ik dacht ook meteen aan Subnautica zoals anderen hier, maar wat ik raar vind is dat degene die het postte bepaalde vereisten van je gewoon compleet neigen te negeren.

Subnautica is op en top Crafting, Futuristisch, en heeft alleen maar vreemde wezens. Het is één van mijn favoriete spellen, maar ik zoek dan ook juist naar alles wat jij zoekt + crafting, en houd erg van sci-fi en vreemde wezens.

Aangezien je Beyond: Two Souls aangeraden gekregen hebt en je hier positief op reageerde bedenk ik me dat je met "rondlopen" dus niet "open world" bedoelt. In Beyond: Two Souls (en Heavy Rain, Detroit: Become Human, allemaal van dezelfde studio) zou ik namelijk niet echt zeggen dat je vrij veel rond kunt lopen.

Games als Abzu en Journey zijn heerlijk qua geweldloosheid en de atmosfeer, maar er is (naar mijn mening) niet echt veel te vinden. De levels zijn klein en zwaar gekaderd, maar het is een mega goede ervaring. Het is echter niet zo dat je zelf de wereld in kunt gaan en kunt gaan verkennen.

Ik denk dat het moeilijk is om aan al je criteria te voldoen. Veel games waar je de vrijheid hebt om te verkennen hebben ook een crafting element, of een actie element.
Veel games die geweldloos zijn, zijn vaak gestructureerd en kleiner, en hebben niet zoveel vrijheid om te verkennen en dingen te vinden.

Nou moet ik wel even zeggen dat ik Half-Life een erg rare keuze vind voor iemand die zegt dat deze geen schietspel wil. Hetzelfde geldt voor Tomb Raider. Het zijn dan wel geen Call of Duty-achtige taferelen, maar er wordt behoorlijk wat geschoten in die games. Deus Ex is aparter omdat je het geweldloos uit kunt spelen, maar ik denk ik wil zeggen is dat je criteria en je spelgeschiedenis elkaar wat tegenspreken.

Prey (van dezelfde maker als Dishonoured, boven door iemand genoemd) kan ook een goede zijn, maar die is dan juist wel weer Sci-Fi.

Boven werd ook Outer Wilds genoemd. Dat vind ik een extreem sterke suggestie. Dit spel gaat puur om verkennen, heeft geen geweld, maar oeps... wel ruimtereizen en je speelt een alien dus misschien teveel Sci-fi / fantasy voor je.

Dat is dus ook wat dit zo moeilijk maakt:
Half Life: actie, schieten, vreemde wezens, sci-fi.
Jouw eisen: liever minder actie, geen schietspel, geen vreemde wezens, geen sci-fi.
Jouw ervaring: Half Life = leuk.

Snap je?

&

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-05 17:19
Lol, is dat juist niet iets wat er bedoelt wordt met "geen crafting"? Of zie jij Satisfactory niet als een crafting game? TS schrijft dat hij bij Terraria en city-building al af en toe voelt alsof hij aan het werk is.. :D

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:06

Fordox

00101010

Horizon: zero dawn is een goeie, wel een beetje vreemde 'dieren' maar het pijl en boog deel geeft wel weer wat authenticiteit, samen met de flashbacks van de huidige tijd. Speel het lekker stealthy en rustig. Het is wel combat gericht, maar je bent meer een soort van jager dan actieheld, met een goed meeslepend verhaal.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-05 17:58

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Weltschmerz schreef op zondag 26 december 2021 @ 13:19:
[...]

Prey (van dezelfde maker als Dishonoured, boven door iemand genoemd) kan ook een goede zijn, maar die is dan juist wel weer Sci-Fi.
Prey is momenteel gratis op de Epic Games Store, tot 5 uur vanmiddag.
Dat is dus ook wat dit zo moeilijk maakt:
Half Life: actie, schieten, vreemde wezens, sci-fi.
Jouw eisen: liever minder actie, geen schietspel, geen vreemde wezens, geen sci-fi.
Jouw ervaring: Half Life = leuk.

Snap je?
Hier ben ik het wel mee eens, de dingen die TS wil lijken niet overeen te komen met wat hij leuk vond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-05 02:39
Denk dat Sci fi en crafting toch wel de meeste vakje aantikken zoals je in de suggesties terug ziet. Er zijn daar zo veel games in die niet actief focused zijn. Ook Astroneer en Hydroneer bijvoorbeeld, Breathedge allemaal spellen gefocust op ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielotten
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 17-05 21:57
Mischien is dayz iets voor je zoek dan wel role play server. Hier speel je een karakter en maak je je eigen verhaal. Geweld is hier bij niet nodig maar kan natuurlijk wel. Het is hoe je het zelf wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limhes
@Weltschmerz Ik begrijp je verwarring :). Half Life en Tombraider zijn de spellen die totnogtoe het meest in de buurt kwamen van wat ik zou willen in "het ideale spel". Qua actie waren beiden echt op het randje, en knalde ik steeds met tegenzin door de vechtstukjes heen om weer in een puzzel / ontdek gedeelte terecht te komen.

SciFi vind ik overigens best wel okee, steampunk ook (is dat ook SciFi?). Zolang het geen trollen en elven zijn, en zolang het geen echt schietspel is. En rondlopen hoeft niet open world te zijn, zolang ik maar de vrijheid ervaar.

Prey is misschien wat te "gore"-y, maar Outer Wilds zal ik vast snel eens gaan proberen :)

@Fordox Horizon Zero Dawn vind ik dan inderdaad weer wat té fantasy...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• blatenja
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:11
Half-Life is toch totaal geen explore game? Zo lineair als maar kan, al ben ik het ermee eens: Het is een mysterieuze en geweldige game. Je doelt zeker meer op het ontdekken van Black Mesa als geheel dan...

Death's Door vond ik ook erg verfrissend, met best wel wat puzzelen/platformen en laagdrempelig geweld (als je het uberhaubt geweld kan noemen).
Life is Strange: True Colors, leuk als je van storytelling houdt en veel wilt rondlopen en interactief wilt omgaan met objecten.
It Takes Two, leuk voor met z'n tweeën, zeer weinig geweld en veel puzzelen.
The Outer Worlds - Prima gameplay, niet heel veel geweld, en veel RPG-elementen en ontdekken.
Fallout 3 - Veel lopen en ontdekken, hier en daar wat beesten en monsters, maar valt reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-05 15:18
Een oudje en wellicht iets te futuristisch, maar wel explore bijna geen geweld en puzzels:
Mirror’s Edge https://store.steampowered.com/app/17410/Mirrors_Edge/
En de opvolger Mirror’s Edge Catalyst
https://store.steampowere...70/Mirrors_Edge_Catalyst/

Sowieso alle games van Quantic Dream (Fahrenheit, Heavy Rain, Beyond 2 Souls, Detroit: Become Human). Goed verhaal goede puzzels wel vaak lineair qua omgeving verkennen etc.

En wellicht ook interessant L.A. Noire.

[ Voor 29% gewijzigd door Meekoh op 26-12-2021 20:41 ]

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-02 19:57
My 2 cents:

The Forest.

Er zijn vijanden maar je kan ook op peaceful mode spelen zodat alleen survival, exploration en building open blijft. Echt een gaaf spel waarmee je heel ver kan gaan in beide spelmodi.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 07:58
Misschien uit de buitencategorie: Hitman. Je bent weliswaar een huurmoordenaardie één of meerdere targets moet uitschakelen maar het spel draait juist om informatie vergaren en timing. Het wordt pas actie als jij dat zelf initieert en er is altijd wel een oplossing te vinden waarbij er geen actie is.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

danielotten schreef op zondag 26 december 2021 @ 15:57:
Mischien is dayz iets voor je zoek dan wel role play server. Hier speel je een karakter en maak je je eigen verhaal. Geweld is hier bij niet nodig maar kan natuurlijk wel. Het is hoe je het zelf wilt spelen.
Was ook het eerste waar ik aan dacht. Lekker wandelen beetje je spullen bij elkaar sprokkelen en als je lege servers opzoekt kom je ook geen vervelende mensen tegen die maar 1 ding kennen en dat is direct schieten alsof het Fortnite is. :P

En anders ergens verstoppen tot ze weer weg zijn, wat dan wel weer grappig is.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:55

Klippy

Still Game

Infra is al genoemd, maar wil ik nog een keer nomineren, top game.
Zeker voor die prijs nu in de Steam sale.

En ook leuk: Eastshade. Voldoet aan al je wensen.

[ Voor 34% gewijzigd door Klippy op 30-12-2021 23:26 ]

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:55

Klippy

Still Game

Eigenlijk alles uit de categorie "Walking Simulator" op Steam bedenk ik me.
https://store.steampowered.com/tags/en/Walking+Simulator

Ook mijn favoriete genre, paar titels die nog niet genoemd zijn maar ook zeker de moeite:
- The Painscreek Killings
- The Long Dark
- The Suicide of Rachel Foster
- The Vanishing of Ethan Carter
- The Forgotten City (zeer goed, maar misschien niet je genre)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:15
Je zou ook nog kunnen denken aan minecraft. Gewoon vreedzaam spelen, lekker tunnels graven, verkennen, bouwen etc.

Anders Skyrim of een oudere Elder Scrolls. Je kan vrij veel verschillende karakter spelen. Van sniper tot lompe ork tot dief. Een dief bijv heeft niet zoveel geweld nodig. Die doet gewoon sneaky soms wat backstabbing ;)

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-05 21:44
Portal 2 en de stalker series al komen daar wel vreemde wezens in voor.
Wel de mooiste games voor rondstruinen en dingen onderzoeken.

[ Voor 88% gewijzigd door Goofy1978 op 31-12-2021 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocktorDicking
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 09-05 16:01

DocktorDicking

Are you picking this up?

Kijk eens naar Project Zomboid! Heeft net een flinke update gehad (Build 41).

In dit spel probeer je te overleven in een zombie apocolypse, het klinkt heel cliche en we hebben er hier al veel van. Echter hebben de devs van Zomboid het goed gedaan en voelt het alsof je echt moet overleven. Het spel is (vooral in het begin) best pittig en unforgiving.

Het gaat dus om weinig schieten en veel zoeken. Bouwen is optioneel maar volgens mij wel uitgebereid, er zit geen verhaal lijn in en is je enige doel het zo lang mogelijk uitzitten.

Deze game draait volgens mij nog op een aardappel want grafisch ziet het er niet heel overweldigend uit. Gameplay daarin tegen is (voor een zombie survival) echt top. Naar mijn mening 1 van de beste Z survivals.

Hier een link naar de steam pagina, hij is zelfs in sale nu!

If i only had more coffee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froooooom
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:36
Iets nieuwer, maar wel met exploren, beetje puzzelen en geen vechten: The Last Campfire!

Prachtige game, wel aan de korte kant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

de Peer

under peer review

Ik zeg ook: hitman. Gaat grotendeels om de strategie. Voorwerpen zoeken, wereld verkennen.

20600 Wp, Atlantic Explorer V3, 3x Daikin airco, Opel Ampera-e, VW ID3, Gasloos sinds 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:44
Als je iets chill en wholesome wilt voor een paar uurtjes is A Short Hike wel schattig.

Verder dacht ik ook aan Stalker, die heeft een schitterende sfeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:22
Van de titels die al genoemd zijn kan ik Subnautica (eerste deel), Firewatch, Death Stranding, Life is Strange (eerste episode gratis op Steam), Detroit: Become Human (heeft een demo op Steam) ook van harte aanbevelen.

Als je laptop het niet trekt zou ik op zijn minst eens proberen of/hoe een streaming dienst als GeForce NOW of Stadia bevalt. Een spel dat bijvoorbeeld prima speelt via een streaming dienst is Red Dead Redemption 2, een grote open wereld met een uitgebreide single player verhaal dat je links kunt laten liggen als je vind dat het te veel schieten/geweld is. In de online kant van het spel (die ook als stand-alone versie beschikbaar is) kun je vrij rond struinen en zijn er verschillende rollen die je kunt doen waaronder collector, bounty hunter, trader, moonshiner en naturalist. Het mooie is dat je zelf kunt kiezen wat je wil doen. Als je enkel rond wil lopen op je knol of een beetje wil vissen dan is dat ook prima. Niets hoeft, alles mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
The Stanley parable?

Amnesia: the dark descent.

Me even beperkend tot opties die nog niet genoemd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocktorDicking
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 09-05 16:01

DocktorDicking

Are you picking this up?

AntiChrist7 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 17:01:
Als je iets chill en wholesome wilt ...
Dan zou ik ook Astroneer eens checken. Geheel geweldloos maar een heerlijke exploratie game!

If i only had more coffee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37334

Ik speel PlanEt Coaster in Sandbox mode als ik relaxed wil gamen. :D

Spullen genoeg, wel weinig te exploreren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-05 13:16
Sherlock Holmes: Crimes & Punishments

Ik vond het erg leuk om te spelen. Kan je prima in een sale kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:31
Voldoet inderdaad perfect aan de beschrijving. Jammer dat de sequel nooit is gekomen. De sfeer enkel in de trailer is al prachtig.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:39
Deliver us the moon vond ik zelf wel leuk. Wat ren sequences maar over het algemeen lekker rustig, goede sfeer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman_Craig
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 02-05 11:30
Heb dezelfde voorkeur wat betreft games. Elder scrolls: Oblivion kan ik wel aanraden als exploration game. Is iets rustiger en minder druk dan Skyrim.

Zijn point-and-click adventures niks voor je ? Die vind ik ook altijd wel lekker weg spelen en de classics draaien ook op een wat oudere pc.
Pagina: 1