Toon posts:

Ring iets lager monteren

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• whoopy_
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-01 19:47
Momenteel ben ik bezig met het monteren van een nieuwe deurbel (Ring Doorbel 3). Hiervoor zat er zo'n standaard zwarte knop deurbel die helaas iets te laag bekabeld zat (zie foto).

Nu heb ik 2 opties:

1) De deurbel op 115cm hoog installeren (daar begint het gat ongeveer). Dit zou de deurbel 5cm lager monteren dan in de handleiding staat. Lastig inschatten hoe erg dit is.

2) De deurbel gewoon monteren op 120cm, dus 5 cm boven het gat. DIt zou qua positie ideal zijn maar heeft wel als nadeel dat ik dan zo'n lelijk gat bij m'n voordeur heb en dat de deurbel alleen op accu werkt. Stel ik zou hiervoor gaan, hoe kan ik dan dat gat opvullen? En is dat niet gevaarlijk met 2 van de kabeltjes los?

Alle reacties

• EvH
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:49
https://support.ring.com/...-de-Ring-Video-Doorbell-3

Er staat daar letterlijk: “zo’n 120 cm”.

Naar mijn mening is 5cm lager geen probleem, aangezien het een vrij breed zicht heeft.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-02 11:35

M2M

medicijnman

De kabeltjes kun je gewoon terugtrekken, maar de RING zal het ook wel doen op 115cm. De kans is dat de bezoeker er niet helemaal op staat, maar je kunt 'm altijd hoger hangen.

-_-

• Skynett
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 13:46
Gewoon de stoep 5cm verlagen. :+

Hier moet alle shit staan die ik heb.

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Zo'n apparaatje heeft voldoende 'groot-hoek' om mensen van 3 Meter volledig in beeld te krijgen als ze op een halve meter van 't ding staan waarbij dat ding op 1,00 Mtr, hoogte hangt.

Nou alleen nog even zoeken naar mensen van 3.00 Mtr, lengte :+

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• whoopy_
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-01 19:47
M2M schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 21:25:
De kabeltjes kun je gewoon terugtrekken, maar de RING zal het ook wel doen op 115cm. De kans is dat de bezoeker er niet helemaal op staat, maar je kunt 'm altijd hoger hangen.
Wat bedoel je precies met "terugtrekken"? Er staat toch stroom op die kabels? Of is het niet erg om die kabels los in de goot te hebben liggen?

Stel ik hang de deurbel netjes op 120cm hoog, kan ik dat gat dan ook opvullen of is dat onverstandig?

Excuses voor de simpele vragen, zo'n deurbel ophangen is wel een beetje het uiteinde van m'n "handig" zijn 8)7

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-02 11:35

M2M

medicijnman

De andere kant van de draadjes komen natuurlijk ergens uit. Meestal in de meterkast, aangesloten op de bel-trafo. De draadjes kun je aan die kant gewoon terugtrekken en ontkoppelen. Kan het ook nooit kortsluiting maken, hoewel in dit geval dan alleen de bel continu afgaat :)

-_-

• Valentino-46
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-01 21:14
Ring terugbrengen naar de winkel en briefje ophangen, klaar.

O wacht, dan heb je natuurlijk geen videos van iedereen die aan de deur komt

[Voor 29% gewijzigd door Valentino-46 op 24-12-2021 22:22]

I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-02 20:37
Ik hoop voor je dat je de stroom wel eraf hebt gehaald voordat je de knop eraf hebt gehaald. Zo nee, doe dat dan alsnog, ook al staat er maar 8V op, doordat je daar een hoge ampere doorheen kunt krijgen is het alsnog gevaarlijk.

Vaak kan dit al door de knop bij de beltrafo uit te zetten.

Maar zoals andere zeggen gewoon de ring op 115cm ophangen, het gat krijg je nooit heel mooi weggewerkt. De deurbel werkt prima op 115cm.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

• cwrm63
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18-01 16:18
whoopy_ schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 21:20:
Momenteel ben ik bezig met het monteren van een nieuwe deurbel (Ring Doorbel 3). Hiervoor zat er zo'n standaard zwarte knop deurbel die helaas iets te laag bekabeld zat (zie foto).

[Afbeelding]

Nu heb ik 2 opties:

1) De deurbel op 115cm hoog installeren (daar begint het gat ongeveer). Dit zou de deurbel 5cm lager monteren dan in de handleiding staat. Lastig inschatten hoe erg dit is.

2) De deurbel gewoon monteren op 120cm, dus 5 cm boven het gat. DIt zou qua positie ideal zijn maar heeft wel als nadeel dat ik dan zo'n lelijk gat bij m'n voordeur heb en dat de deurbel alleen op accu werkt. Stel ik zou hiervoor gaan, hoe kan ik dan dat gat opvullen? En is dat niet gevaarlijk met 2 van de kabeltjes los?
In nieuwbouw is dit de standaard, geloof ik? Dat is gedaan voor mensen in een rolstoel. Bij ons hangt de Nest Hello op 115 cm. En mijn broer van ruim 190 cm staat erin zijn geheel op als hij op de bel drukt.

PV Output - Rijnsaterwoude, 6x 380 Oost 40, 6x 380 West 40, 5x 380 West 20. Totaal 6460Wp

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:29
Gewoon even met met dubbelzijdig plakband/ductape/paar extra handen ophangen/vasthouden en kijken of je tevreden bent met het beeld?
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee