Mijn vraag
wie kan mij helpen met de naam en/of onderdeelnummer vinden van het volgende beugeltje? Voorzijde heeft een ongelukje gehad en die beugel heeft eronder geleden. Die wil ik vervangen maar ik krijg het onderdeel echt niet gevonden.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Google: Citroën C1 (2011)+
- headlight bracket
- headlight mount
- headlight retainer
- headlight front fender mount/retainer/bracket
- front (left) fender mount
-... Nog veel meer
Workshop manual geprobeerd te vinden (niet gelukt)
Exploded view geprobeerd te vinden (niet gelukt)
Besteonderdelen.nl doorgespit (daar ook alle onderdelen voor een nieuwe front end besteld). Hulp gevraagd maar die werd daar niet begrepen.
Ik wil het autootje eind volgende week graag op de weg hebben weer, dus het onderdeel zou ik het liefst nu nog bestellen. Hier in de omgeving zijn Citroën garages niet bereikbaar momenteel, vandaar mijn vraag aan jullie.
wie kan mij helpen met de naam en/of onderdeelnummer vinden van het volgende beugeltje? Voorzijde heeft een ongelukje gehad en die beugel heeft eronder geleden. Die wil ik vervangen maar ik krijg het onderdeel echt niet gevonden.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Google: Citroën C1 (2011)+
- headlight bracket
- headlight mount
- headlight retainer
- headlight front fender mount/retainer/bracket
- front (left) fender mount
-... Nog veel meer
Workshop manual geprobeerd te vinden (niet gelukt)
Exploded view geprobeerd te vinden (niet gelukt)
Besteonderdelen.nl doorgespit (daar ook alle onderdelen voor een nieuwe front end besteld). Hulp gevraagd maar die werd daar niet begrepen.
Ik wil het autootje eind volgende week graag op de weg hebben weer, dus het onderdeel zou ik het liefst nu nog bestellen. Hier in de omgeving zijn Citroën garages niet bereikbaar momenteel, vandaar mijn vraag aan jullie.
[Voor 12% gewijzigd door dier op 24-12-2021 15:30]