Hey ik heb nu ongeveer 1 jaar lang mijn hp laptop voor mijn studie en ongeveer een half jaar geleden begon mijn rechter ventilator een raar geluid te maken op willekeurige momenten. Ik heb hem langs een helpdesk gebracht maar die heeft niks kunnen vinden maar aangezien hij daarna een half jaar lang geen problemen meer heeft gegeven dacht ik dat het probleem was opgelost. Nu een half jaar later na de eerste keer maakt hij regelmatig het geluid weer. Het is een enorm hard zoemend geluid vanuit de rechter ventilator lijkt het (ik heb een video erbij gezet als bijlage). Weet iemand wat dit is en hoe ik dit kan oplossen?
Vraag
Alle reacties
Naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt en gebruik maken van je 2 jaar garantie op consumenten elektronica?
Dit zijn HP elite of probooks en hebben minimaal recht op 2 jaar.
Gewoon teruggaan naar de winkel waar je het hebt gekocht (maak wel eerst even back up van je bestanden !)
Gewoon teruggaan naar de winkel waar je het hebt gekocht (maak wel eerst even back up van je bestanden !)
Waarschijnlijk een kapot lager in de ventilator. Ik had hetzelfde met mijn laptop. Vrij snel naar aankoop transformeerde het ding opeens in een tractor. Toen een paar maanden niks en daarna bleef het maar rare geluiden maken en heb ik de laptop ter reparatie aangeboden.