Toon posts:

moederbord tray

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• sollitdude
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-01-2022
Ik zoek een?
stalen moederbord tray

Wat is je budget?
50 piek

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
ATX size. liefst staal

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil een claptrap pc case maken. ik heb een moederbord tray nodig om men built te beginnen. ik kan aan metalen platen en alles komen om de case zelf te maken, maar als ik een moederbord tray kan vinden/kopen waar alle gaten al in gemaakt zijn, zal dat zoveel tijd besparen.

Beste antwoord (via sollitdude op 24-12-2021 16:51)

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Nu online
Zoek op marktplaats een goedkope 2de hands behuizing in je omgeving.
En slijp de tray uit de behuizing.

Zelfde gedaan, was sneller en goedkoper dan een tray bestellen..

Alle reacties

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
Bedoel je iets als dit? : https://www.highflow.nl/b...lots-aluminium.html?sl=en (is wel micro-ATX)

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Nu online

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Als je nog een tray zoekt, heb ik er nog twee liggen. Deze heb ik ooit uit en Inwin kast A300 getrokken. Het formaat is ATX.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• sollitdude
jack zomer schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 00:49:

ja, ik zat hier aan te denken. ik ben nu zelfs zo ver gegaan dat ik webshops het gemailed ofdat ze misschien een oude case hebben die ze willen opsturen enzo. ik zal eerlijk zijn, voor webshops die graag willen dat je gebruik maakt van hun customer service en dat ze helpen in het uitzoeken van parts enzo, zijn ze niet erg open minded. tot nu toe, is azerty de enige die enigsinds nog probeert mee te denken. alle andere, alternate, megekko, informatique tonen gewoon een, bijna identieke, standaard reactie van "kan niet helpen".

maarja, dan koop ik maar een oude case. kan ook een nieuwe kopen van 30 euro.

• sollitdude
itsalex schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 06:53:
Als je nog een tray zoekt, heb ik er nog twee liggen. Deze heb ik ooit uit en Inwin kast A300 getrokken. Het formaat is ATX.
nah, ik heb er nog verder over gedacht, en ik denk dat ik toch maar een case koop, en dan kan ik daarvan ook verschillende parts hergebruiken, zoals de front panel. dan heb ik in iedergeval die dingen al.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee