Graag wil ik mijn projectbouw zonnepanelen vervangen/upgraden passend bij mijn verbruik.
Ik heb nu 5 (onbekende) paneeltjes met een Mastervolt Solading 1000 web omvormer.
In mijn hoofd wilde ik het dak volleggen op de westkant omdat ik daar voor mijn gevoel het langst zon had.
Ook wil ik voor of achter nog een dakkapel plaatsen en aan de andere kant een velux raam.
Is deze offerte een beetje logisch?
Doel: Het doel is om financieel zo hoog mogelijk rendement te halen.
Ik heb nu 5 (onbekende) paneeltjes met een Mastervolt Solading 1000 web omvormer.
In mijn hoofd wilde ik het dak volleggen op de westkant omdat ik daar voor mijn gevoel het langst zon had.
Ook wil ik voor of achter nog een dakkapel plaatsen en aan de andere kant een velux raam.
Is deze offerte een beetje logisch?
Foto's
Beschikbare (dak)ruimte
Schaduw
Mogelijk aan noord kant van tegenoverliggend gebouw.Jaarverbruik
2600kWh (waar al een deel in gesaldeerd is door huidige zonnepanelen)Huidige elektriciteitsaansluiting
Budget en doel
Budget: Tot max 9k.Doel: Het doel is om financieel zo hoog mogelijk rendement te halen.
Wie gaat het project uitvoeren
De aannemer die de zonnepanelen levert.Bijhouden van data
Graag via online appReeds verkregen offertes
Nu heb ik een zonnepanelen leverancier gevonden die kwam met de volgende offerte:- 8 panelen (Hyundai HiE-S395VG)
- 8 micro-omvormers (Enphase IQ7 PLUS)
- Oost-West opstelling (4 oost en 4 west)
- Montage
- Afvoer oude systeem (Zij verkopen dat en hebben de waarde afgetrokken van de offerte)
- 25 jaar garantie
- Zij vragen btw terug voor mij
Regio
Waalwijk[Voor 4% gewijzigd door Gertjuhjan op 24-12-2021 08:19]
Xbox: Gulpener88