Vraag

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:55
In de Steam Sale een jaar lang EA Play gekocht voor 12.50 (aanrader) en dacht ik ga even alle Mass Effects (her)spelen.
Nu heb ik een 3821DW 3840x1600 als main monitor en een Dell U2711 2560x1440 als Netflix monitor.

Alle spellen speel ik op de main monitor en ik moet dus Mass Effect uit 2008 op native resolutie draaien.
Nu support hij dat niet en ik heb geen behoefte om de remakes te spelen die dat wel doen.

Nu gebruik ik Flawless Widescreen (administrator mode) met de volgende settings die ik op het internet heb gevonden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/opREhD5PF0ti4QTqYjyjYFTMZzY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KAPlycEnRmj2aMfYRfQFsWk9.png?f=fotoalbum_large

Ik krijg het met geen mogelijkheid aan de praat, gaat wel fullscreen maar de resolutie is degene die in de game is ingesteld. Dus in een zwarte box.
Je ziet dat de resolutie wel "aangaat want ik zie maar de helft van 2/3 van het spel in de originele resolutie.
Ook begint het op exact de helft, de rechter helft.
Ik zal daar even foto van nemen, want het is niet uit te leggen.

Iemand die met Flawless Widescreen bekend is en iets zinnigs kan zeggen?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.