Hoi,
Ik probeer Warzone Caldera op mijn computer te spelen, Ik heb wel 60 t/m 100 fps op lowest Settings
Alleen ik lagg konstant terwijl ik op 80 fps zit? Frametime gaat zo langzaam als ik wil aimen moet ik wel 2seconden wachten en dozen wil openen duurt het zo lang.. niet te spelen dus?
Ik krijg 80 celcius maximaal op mijn gpu wanneer ik aan het gamen ben..
...
Ik heb Nvidia Geforce 1660
Intel(R) Core(TM) i7-8700 CPU @ 3.20GHz 3.19 GHz
16gb 2400 Mhz Ram
...
Ik heb nu 16gb 2400 mhz ram erbij besteld als het goed is komt die deze week nog binnen ..
Maar ik ben bang dat dit niet veel gaat veranderen..
Daarnaast heb ik mijn videokaart upgraded ,
Windows Update ook al uitgevoert..
En heel veel video's gekeken waar het wel aan kan liggen ik heb gameperfomance alles heb ik aan staan..
Overlay uitgezet .,
Niets Helpt: )

Hoop dat we hier wel een oplossing kunnen vinden kerst komt er aan en ik zit nu 2 weken thuis: ))
Ik probeer Warzone Caldera op mijn computer te spelen, Ik heb wel 60 t/m 100 fps op lowest Settings
Alleen ik lagg konstant terwijl ik op 80 fps zit? Frametime gaat zo langzaam als ik wil aimen moet ik wel 2seconden wachten en dozen wil openen duurt het zo lang.. niet te spelen dus?
Ik krijg 80 celcius maximaal op mijn gpu wanneer ik aan het gamen ben..
...
Ik heb Nvidia Geforce 1660
Intel(R) Core(TM) i7-8700 CPU @ 3.20GHz 3.19 GHz
16gb 2400 Mhz Ram
...
Ik heb nu 16gb 2400 mhz ram erbij besteld als het goed is komt die deze week nog binnen ..
Maar ik ben bang dat dit niet veel gaat veranderen..
Daarnaast heb ik mijn videokaart upgraded ,
Windows Update ook al uitgevoert..
En heel veel video's gekeken waar het wel aan kan liggen ik heb gameperfomance alles heb ik aan staan..
Overlay uitgezet .,
Niets Helpt: )

Hoop dat we hier wel een oplossing kunnen vinden kerst komt er aan en ik zit nu 2 weken thuis: ))