Op zoek naar CPU koeler en Case

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• WesJellema
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 11-07-2023
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een CPU koeler en case voor mijn nieuwe computer. Ik heb een RTX 3080, i7-12700 en Asus TUF Gaming Z690-PLUS WIFI D4 besteld. Ik zoek eigenlijk een goede CPU koeler die ik zo snel mogelijk kan bestellen. Ik zat te kijken naar de Rock Pro 4 maar hiervoor kan ik op dit moment geen mounting kit vinden voor mijn moederbord.

Het merk maakt mij eigenlijk niet uit. De prijs boeit ook niet heel veel. Als het maar een goede (en stille) koeler is. hiernaast maakt het uiterlijk me ook niks uit. De PC komt toch niet in het zicht te staan.

Hierbij zoek ik ook een case waar alle onderdelen en koeler in past. Hierbij geldt hetzelfde. Prijs en merk maakt me niet uit. Als hij maar goed en stil is.

Extra info die denk ik overbodig is: 32GB ram, 850W PSU, Windows 11

Enige tips voor een goede CPU koeler die goed leverbaar is? Eventueel met een bijbehorende case waarin deze past en functioneert?

groetjes!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2.DIE.4
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-05 09:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Als het goed & stil moet zijn & het staat uit het zicht; waarom heb je dan geen AIO gekocht, bijvoorbeeld?

Ik neem overigens ook aan dat de winkel waar je je TUF en/of CPU gekocht hebt, toch ook wel jou kan voorlichten welke (E-)ATX-case er leverbaar is of welke zij goed vinden om mee te werken?

Voor iemand die zwemt in het geld (gezien de onderdelen); is het erg onlogisch om te verwachten dat je eerst de lokale computerwinkel had gebeld en/of een betere topicstart had gemaakt?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesJellema
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 11-07-2023
MAX3400 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 15:27:
Als het goed & stil moet zijn & het staat uit het zicht; waarom heb je dan geen AIO gekocht, bijvoorbeeld?

Ik neem overigens ook aan dat de winkel waar je je TUF en/of CPU gekocht hebt, toch ook wel jou kan voorlichten welke (E-)ATX-case er leverbaar is of welke zij goed vinden om mee te werken?

Voor iemand die zwemt in het geld (gezien de onderdelen); is het erg onlogisch om te verwachten dat je eerst de lokale computerwinkel had gebeld en/of een betere topicstart had gemaakt?
Ik heb de meeste onderdelen bij MeGekko besteld en die geven aan me vrijwel niet te kunnen helpen bij mijn onderdelen. Ik ga niet voor een AIO omdat ik van diverse mensen/videos heb gehoord dat deze vaak meer geluid maken en in veel gevallen niet veel beter zijn.

Ik heb uiteindelijk een Noctua gehaald die het naar behoren doet en vrijwel geen geluid maakt. Die case had ik zelf wat meer onderzoek naar moeten doen. Ik kijk voor het eerst in 6 jaar tijd weer naar computeronderdelen en was een beetje overwelmed door de nieuwe termen.

Ik heb inmiddels mijn computer in elkaar zitten en hij werkt zoals ik wil :)