Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dag allemaal de dertiende maand komt er weer aan en ik wil graag mijn systeem upgraden. IVM hoge prijzen van de GPU wil ik mijn oude nog even houden tot er iets van betere prijzen voorbij komen. Ik mag graag een spel spelen (shooters) op 1440p verder gebruik ik de pc enkel voor internet en werk. Surfen en typen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou graag rond de 500 euro voor geheugen moederbord en processor willen uitgeven. Ik schat in dat ik sws moet uitwijken naar €100 extra voor een voeding. Ik sta open voor tweedehandse oplossingen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag een nieuwe cpu mobo en geheugen willen zodat ik weer up to date ben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur. Al ben ik wel een voorstander van Intel, reden, niet verklaarbaar.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag up 2 date willen zijn voor de aankomende 3 jaar.
Ga je overklokken?
[i]Neei]
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies, opties, voorstellen, ideeen.
Dag allemaal de dertiende maand komt er weer aan en ik wil graag mijn systeem upgraden. IVM hoge prijzen van de GPU wil ik mijn oude nog even houden tot er iets van betere prijzen voorbij komen. Ik mag graag een spel spelen (shooters) op 1440p verder gebruik ik de pc enkel voor internet en werk. Surfen en typen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou graag rond de 500 euro voor geheugen moederbord en processor willen uitgeven. Ik schat in dat ik sws moet uitwijken naar €100 extra voor een voeding. Ik sta open voor tweedehandse oplossingen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-8500 Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Moederborden | ASRock Z370 Killer SLI | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming | € 0,- | € 0,- |
1 | Monitoren | Acer Nitro VG270U Zwart | € 259,- | € 259,- |
1 | Toetsenborden | Mars Gaming MK4 mini (Outemu Red, Qwerty ES) | € 0,- | € 0,- |
1 | Muizen | Logitech G403 Prodigy Gaming Mouse | € 69,99 | € 69,99 |
1 | Geheugen intern | GeIL Evo Potenza GPB416GB3000C16ADC | € 111,40 | € 111,40 |
1 | Voedingen | BitFenix Formula Gold 550W | € 59,- | € 59,- |
Totaal | € 499,39 |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag een nieuwe cpu mobo en geheugen willen zodat ik weer up to date ben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur. Al ben ik wel een voorstander van Intel, reden, niet verklaarbaar.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag up 2 date willen zijn voor de aankomende 3 jaar.
Ga je overklokken?
[i]Neei]
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies, opties, voorstellen, ideeen.