Beste mede tweakers,
Ik heb sinds kort een PS5 kunnen bemachtigen via playstation zelf (A). Echter loop ik tegen het volgende probleem aan wat ik gisteren avond ben tegen gekomen. Mijn Basestations van de Astro A50 krijgt niet voldoende stroom.
- PS5 restmodes ingeschakeld dat de USB altijd power geeft.
- Astro A50 die via usb is aangesloten met Audio extractor voor geluid.
Workaround: USB kabel van de PS5 naar de headset. Dan laad hij wel op.
Graag zou ik mijn headset via basestation opladen zodat ik geen kabel hoef te gebruiken. Wie heeft hier nog meer last van of heeft het probleem kunnen oplossen?
Overigens wel een topic gevonden van 2020 maar geen oplossing en weinig reacties. Internet zie ik wel meer van dit soort verhalen voorbij komen maar ook niet echt een oplossing.
Ik heb sinds kort een PS5 kunnen bemachtigen via playstation zelf (A). Echter loop ik tegen het volgende probleem aan wat ik gisteren avond ben tegen gekomen. Mijn Basestations van de Astro A50 krijgt niet voldoende stroom.
- PS5 restmodes ingeschakeld dat de USB altijd power geeft.
- Astro A50 die via usb is aangesloten met Audio extractor voor geluid.
Workaround: USB kabel van de PS5 naar de headset. Dan laad hij wel op.
Graag zou ik mijn headset via basestation opladen zodat ik geen kabel hoef te gebruiken. Wie heeft hier nog meer last van of heeft het probleem kunnen oplossen?
Overigens wel een topic gevonden van 2020 maar geen oplossing en weinig reacties. Internet zie ik wel meer van dit soort verhalen voorbij komen maar ook niet echt een oplossing.
[ Voor 12% gewijzigd door Ronker op 24-12-2021 13:58 . Reden: Spelfout ]
☻/ Please consider the environment before printing anything
/▌
/ \ <-- This is Bob. copy and paste him and he will soon take over the world.