Dag iedereen
Ik heb nog een Samsung S8. Het begint wat vaker vast te lopen en de batterij is gigantisch snel plat. Ik zoek een vervang toestel in de komende 2 maanden.
Nu ik ben wel een grote fan van Samsung hun support updates dus ik zou graag bij Samsung blijven.(Behalve als er echter toch een andere android gsm beter is).
-Ik speel geen spelletjes
.
-Ik gebruik het enkel en vooral voor social media, communicatie, banking, youtube & twitch en applicaties voor dagdagelijkse gebruik.
-Foto's gebruik ik voor dagdagelijkse zaken en enkel als ik op reis ben. Ik pak weinig of geen selfies.
-Design maakt niet zoveel uit aangezien ik toch een stevige case over doe.
-Het moet liefst stootbestendig zijn (ik laat mijn gsm soms vallen) en ook "waterproof" tegen regen?
-Op dit ogenblik na al deze jaren gebruik op de S8, heb ik maar 85GB storage gebruikt.
- Grootte gsm maakt ook niet uit.
- Draadloos opladen moet niet.
- Liefst een goede vingersensor om snel in te loggen
Momenteel ben ik aan het twijfelen tussen de S21 vs A72 vs A52S vs S20FE.
Welke raden jullie het beste aan? De huidige prijzen op bol zijn:
S21 128GB: 760€
A72 128GB: 564€
A52S 128GB: 474,90€
S20FE 128GB: 479€
Of echter toch wachten tegen begin 2022 voor nieuwe modellen of prijsdalingen?
Dank u wel.
Ik heb nog een Samsung S8. Het begint wat vaker vast te lopen en de batterij is gigantisch snel plat. Ik zoek een vervang toestel in de komende 2 maanden.
Nu ik ben wel een grote fan van Samsung hun support updates dus ik zou graag bij Samsung blijven.(Behalve als er echter toch een andere android gsm beter is).
-Ik speel geen spelletjes
.
-Ik gebruik het enkel en vooral voor social media, communicatie, banking, youtube & twitch en applicaties voor dagdagelijkse gebruik.
-Foto's gebruik ik voor dagdagelijkse zaken en enkel als ik op reis ben. Ik pak weinig of geen selfies.
-Design maakt niet zoveel uit aangezien ik toch een stevige case over doe.
-Het moet liefst stootbestendig zijn (ik laat mijn gsm soms vallen) en ook "waterproof" tegen regen?
-Op dit ogenblik na al deze jaren gebruik op de S8, heb ik maar 85GB storage gebruikt.
- Grootte gsm maakt ook niet uit.
- Draadloos opladen moet niet.
- Liefst een goede vingersensor om snel in te loggen
Momenteel ben ik aan het twijfelen tussen de S21 vs A72 vs A52S vs S20FE.
Welke raden jullie het beste aan? De huidige prijzen op bol zijn:
S21 128GB: 760€
A72 128GB: 564€
A52S 128GB: 474,90€
S20FE 128GB: 479€
Of echter toch wachten tegen begin 2022 voor nieuwe modellen of prijsdalingen?
Dank u wel.