Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peregrins
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 18-07-2024
Mijn vraag
Ik heb sinds een paar maanden een Garmin venu 2. Ik had altijd weergave van weer (temp, weersverwachting van de komende uren/dagen). Dat wordt nu ineens niet meer weergegeven. In de machtigingen is locatie aan. De venu is gekoppeld aan de Samsung A52.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung A52, Garmin Connect.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
In de handleiding staat hier niets over. Locatie staat in de machtigingen. Weet niet wat ik verder kan proberen, dus graag suggesties.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1667784

Die data wordt uit je telefoon overgedragen. Synct de Venu wel normaal? Push meldingen?

• Peregrins
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 18-07-2024
Ja, dat gaat allemaal goed. Stappen, workouts gaan allemaal naar de telefoon, telefoonmeldingen etc komen allemaal bij het horloge binnen. Het is me niet helder vanuit welke app die weersgegevens komen. Wellicht zit daar het probleem. Ik heb de weerwidget van Samsung opnieuw geïnstalleerd, gesynchroniseerd, maar er gebeurt niets.

[ Voor 62% gewijzigd door Peregrins op 23-12-2021 10:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Alle informatie over het weer komt niet vanuit je Samsung widget, maar wordt door de Garmin Connect app opgehaald op je telefoon en via bluetooth gesynchroniseerd naar je Venu 2 horloge.

Waar stond deze informatie normaal? Op je primaire watchface? Is dat een watchface van Garmin zelf of een externe uit de Connect IQ store? In beide gevallen kun je proberen om een andere watchface te selecteren en daarna weer terug naar je gewone watchface gaan. Ik heb in het verleden gehad dat een watchface op mijn Fenix 5 Plus spontaan de watchface niet meer goed liet zien. Dat kwam toen door een update van de Garmin software waardoor de watchface die ik van Connect IQ had gedownload niet meer functioneerde totdat die ook van een update was voorzien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jcve
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 24-04 18:23
Bij mij was het opgelost door gewoon het uurwerk uit en terug aan te zetten.