-
[ Voor 99% gewijzigd door Thijskoman op 21-02-2022 22:24 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Thijskoman op 21-02-2022 22:24 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Ypho op 22-12-2021 20:35 ]
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
[ Voor 19% gewijzigd door Rukapul op 22-12-2021 20:36 ]
Riskeer je daarmee niet een hele snelle temperatuurwisseling die je ruit kan laten springen?jeroen3 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 20:37:
Met een zak warm water je ruit ontdooien.
YouTube: De-icing your car with the Hot Water bag?! Does it work? - Trade Pri...
Is het idee van een standkachel juist niet dat je die van te voren aanzet zodat de auto klaar is voor gebruik?Thijskoman schreef op woensdag 22 december 2021 @ 20:31:
Toen maar voorzichtig een paar extra rondjes door de straat gereden totdat de standkachel warm genoeg werd.
Speel ook Balls Connect en Repeat
<Zinloze tekst hier>
The problem with communication is the illusion it has taken place.
[ Voor 100% gewijzigd door Thijskoman op 21-02-2022 22:23 ]
Je noemt het een standkachel, maar je hebt geen standkachelThijskoman schreef op woensdag 22 december 2021 @ 21:19:
Het kan aan mijn auto liggen, maar zonder de motor aan het werk te zetten geeft de kachel geen warmte. Warme motor = warme kachel, na een minuut of 15 zet ik hem altijd een standje lager omdat het anders wel erg warm in de auto wordt. 1 keer de auto 15 minuten stationair laten draaien voor vertrek, dat doet bijna niks.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Lijkt me niet dat je dan een standkachel hebt.Thijskoman schreef op woensdag 22 december 2021 @ 21:19:
[...]
Het kan aan mijn auto liggen, maar zonder de motor aan het werk te zetten geeft de kachel geen warmte. Warme motor = warme kachel, na een minuut of 15 zet ik hem altijd een standje lager omdat het anders wel erg warm in de auto wordt. 1 keer de auto 15 minuten stationair laten draaien voor vertrek, dat doet bijna niks.
[...]
[ Voor 100% gewijzigd door Thijskoman op 21-02-2022 22:23 ]
Runs everything...
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dan zijn de electrische auto's een nog betere uitvinding, onze auto's zijn netjes op 20 graden zodra wij instappen, en ijsvrijPierre schreef op donderdag 23 december 2021 @ 12:50:
In mijn auto zit voorruit verwarmingde beste uitvinding ever.
Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR
Soms moet je wel. Weg rijden met beslagen ramen is ook onveilig. Tis vervelend dat zeker.rmathijssen schreef op donderdag 23 december 2021 @ 12:56:
[...]
Dan zijn de electrische auto's een nog betere uitvinding, onze auto's zijn netjes op 20 graden zodra wij instappen, en ijsvrij.
Maar daar heeft TS niets aan![]()
Dat warm laten draaien van auto's is overigens bloedirritant voor de buren. Wij hebben een aantal buren welke vroeg weg moeten rijden, en dat in combinatie met diesel lijkt het alsof er een tractor voor je slaapkamerraam staat te draaien.
★ Lijkt joop.nl wel hier ★
Zou inderdaad de thermostaat eens (laten) controleren, dit lijkt inderdaad veel te lang te duren.MacIsCool schreef op donderdag 23 december 2021 @ 12:12:
Een kwartier is wel erg lang, weet je zeker dat je thermostaatklep goed werkt bij je motor ? Bij een koude start hoort die pas open te gaan als de motor op temperatuur is, anders pompt hij koud water erom heen.
De eerste 5 minuten komt er normaal gesproken weinig warme lucht uit de kachel, maar dat hoort eruit te komen na die tijd. 15 minuten is erg lang.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Moderne blokken worden amper warm als ze stationair draaien. Ik ken diverse mensen met diverse auto's die er last van hebben.Xander schreef op donderdag 23 december 2021 @ 13:13:
[...]
Zou inderdaad de thermostaat eens (laten) controleren, dit lijkt inderdaad veel te lang te duren.
Dat is dan nog tot daar aan toe. Ik heb mensen in de straat met een auto met "sportieve" (ik noem het asociale) uitlaatsystemen. Die produceren meer dan normaal veel herrie.rmathijssen schreef op donderdag 23 december 2021 @ 12:56:
Dat warm laten draaien van auto's is overigens bloedirritant voor de buren. Wij hebben een aantal buren welke vroeg weg moeten rijden, en dat in combinatie met diesel lijkt het alsof er een tractor voor je slaapkamerraam staat te draaien.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq