Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. voor nu op 1440p maar eventueel met een upgrade van de videokaart naar een 3080(fe)ook op 4k. Daarnaast run ik ook een aantal projecten in docker (denk voornamelijk aan omgevingen waarin websites draaien)
spellen die ik voornamelijk speel:
- pubg
- super people
- battlefield
- call of duty
maar ik wil bijvoorbeeld ook assasins creed kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil hiervoor ongeveer 2500 euro uitgeven, dit is geen harde limiet maar ik wil het liefste wel hier bij in de buurt blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat me eigenlijk alleen om de kast, toetsenbord/ muis scherm enz. heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart en 32gig ram (ivm docker containers) ik wil graag een ssd waar ik een aantal spellen op kwijt kan, 1tb zou hiervoor voldoende moeten zijn denk ik, met daarnaast een interne hdd voor extra opslag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefste een beetje een stil systeem, het hoeft niet muisstil, maar het hoeft ook geen overvliegende apache te zijn onder load
Ga je overklokken?
Ik denk het niet, volgens mij moet dit systeem krachtig genoeg zijn om de meeste spellen goed te kunnen spelen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag willen weten of mijn lijstje compatible is met elkaar, en of er ergens verbeteringen mogelijk zijn die wellicht gunstig zijn voor het budget.
Voornamelijk gamen. voor nu op 1440p maar eventueel met een upgrade van de videokaart naar een 3080(fe)ook op 4k. Daarnaast run ik ook een aantal projecten in docker (denk voornamelijk aan omgevingen waarin websites draaien)
spellen die ik voornamelijk speel:
- pubg
- super people
- battlefield
- call of duty
maar ik wil bijvoorbeeld ook assasins creed kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil hiervoor ongeveer 2500 euro uitgeven, dit is geen harde limiet maar ik wil het liefste wel hier bij in de buurt blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat me eigenlijk alleen om de kast, toetsenbord/ muis scherm enz. heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart en 32gig ram (ivm docker containers) ik wil graag een ssd waar ik een aantal spellen op kwijt kan, 1tb zou hiervoor voldoende moeten zijn denk ik, met daarnaast een interne hdd voor extra opslag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefste een beetje een stil systeem, het hoeft niet muisstil, maar het hoeft ook geen overvliegende apache te zijn onder load

Ga je overklokken?
Ik denk het niet, volgens mij moet dit systeem krachtig genoeg zijn om de meeste spellen goed te kunnen spelen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag willen weten of mijn lijstje compatible is met elkaar, en of er ergens verbeteringen mogelijk zijn die wellicht gunstig zijn voor het budget.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-12700K Boxed | € 429,- | € 429,- |
1 | Moederborden | Gigabyte Z690 AORUS ELITE DDR4 (rev. 1.0) | € 259,- | € 259,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3070 Ti GAMING X TRIO 8G | € 1.399,- | € 1.399,- |
1 | Interne harde schijven | Seagate ST2000DM008, 2TB | € 46,94 | € 46,94 |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 89,- | € 89,- |
1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X53 | € 115,- | € 115,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 119,90 | € 119,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM850x (2018) (EU-model) Zwart | € 98,90 | € 98,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 99,- | € 99,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.655,74 |