Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een nieuwe 14 inch laptop. Deze wordt voornamelijk gebruikt voor werk/films kijken/internet/Geforce Now. Niets bijzonders dus.
Qua prijs zat ik te denken rond de € 1000,00. Qua laptop wil ik het liefst een dunne lichte laptop (gevalletje Ultrabook?), zodat deze makkelijk thuis en onderweg te gebruiken is.
Hardware:
16gb geheugen
Intel Core i5 of AMD Ryzen 5 als mininum. Ik weet niet welke beter is.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zat zelf te denken aan:
Acer Swift 5 SF514-55T-79TD
Acer Swift 3 SF314-59-53S2
Acer Swift 5 SF514-54GT-54Y3
ASUS ZenBook 14 UX425EA-KI606T
Microsoft Surface 4 Laptop – AMD R5se
Qua gebruik heb ik geen zware software die ik gebruik. Ik speel af een toe via Geforce Now een game (streaming), maar dit is te verwaarlozen.
Het hoeft dus niet top of the bill te zijn, maar een goede degelijke laptop die zeker een aantal jaren meekan. Wel met een strakke behuizen (aluminium?).
Zijn bovenstaande modellen oke, of zijn er nog tips?
Ik ben op zoek naar een nieuwe 14 inch laptop. Deze wordt voornamelijk gebruikt voor werk/films kijken/internet/Geforce Now. Niets bijzonders dus.
Qua prijs zat ik te denken rond de € 1000,00. Qua laptop wil ik het liefst een dunne lichte laptop (gevalletje Ultrabook?), zodat deze makkelijk thuis en onderweg te gebruiken is.
Hardware:
16gb geheugen
Intel Core i5 of AMD Ryzen 5 als mininum. Ik weet niet welke beter is.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zat zelf te denken aan:
Acer Swift 5 SF514-55T-79TD
Acer Swift 3 SF314-59-53S2
Acer Swift 5 SF514-54GT-54Y3
ASUS ZenBook 14 UX425EA-KI606T
Microsoft Surface 4 Laptop – AMD R5se
Qua gebruik heb ik geen zware software die ik gebruik. Ik speel af een toe via Geforce Now een game (streaming), maar dit is te verwaarlozen.
Het hoeft dus niet top of the bill te zijn, maar een goede degelijke laptop die zeker een aantal jaren meekan. Wel met een strakke behuizen (aluminium?).
Zijn bovenstaande modellen oke, of zijn er nog tips?