Toon posts:

Bonkend geluid speakers

Pagina: 1
Acties:

• Ronaldcycling
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 22-12-2022
Beluid moet geluid zijn.

Mijn Marantz SR 6014 zijn de 5 speakers aangesloten. Fronts, achter en een subwoofer.

Af en toe beginnen alle speakers te bonken of hoe ik dit ook moet omschrijven. Als ik bijvoorbeeld de tv uit zet of aan dan is het weg. Waar kan dit aanliggen. Heeft dit met aarde te maken?

Hoop op advies
Alvast bedankt

[Voor 4% gewijzigd door Ronaldcycling op 22-12-2021 11:35]

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Kan je het opnemen, bijvoorbeeld met je telefoon?

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• Ronaldcycling
TBTL schreef op donderdag 23 december 2021 @ 20:42:
Kan je het opnemen, bijvoorbeeld met je telefoon?
Goed idee. Zodra het weer gebeurd neem ik het op.
Het is niet elke dag wat zo vreemd is

Het geluid klinkt ongeveer als "Bhoep Bhoep". Dit duurt ongeveer 30 seconden en gaat dan weg.
Volgende keer neem ik het op

[Voor 20% gewijzigd door Ronaldcycling op 27-12-2021 09:35]

• Ronaldcycling
Ik heb een opname gemaakt maar hoe krijg ik hier een mp3 opgeload?

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Niet, makkelijkste is denk ik om er een filmpje van te maken en op YT te zetten met een prive link.

• Ronaldcycling

• Kryziek
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online

Kryziek

bb || !bb

De video is prive :)

• Ronaldcycling
Probleem gevonden. Het was de hdmi kabel, die van de tv naar de versterker loopt. Deze was dus niet goed meer.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee