• swatsch
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-03 11:19
He allemaal,

Trade Republic heeft de Nederlandse markt betreed met een interessante aanmeldactie.
Als je je aanmeld via Spam en refferals mag je helemaal achterwege laten, en minimaal 50 euro stort (kan helaas geen iDeal, wel CC of banktransfer), dan krijg je een gratis aandeel tot €200.

Ik heb het zelf geprobeerd en ook al een paar anderen. Tot nu toe hoor ik alleen mensen die aandelen met een waarde van €50 of hoger hebben gekregen. Kan dus best de moeite waard zijn om even een leuk bedrag op te pikken :)

Volgens mij is het wel een prima broker overigens. Hier een review van google als je het echt wil gaan gebruiken:
Hier stond een link naar meer reclame, en geen review van Google.

[Voor 36% gewijzigd door Ardana op 22-12-2021 12:14]

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Is er ook al iemand die echt geld op de bankrekening heeft gekregen ?

Zie trouwens een zelfde soort verhaal als toendertijd met woekerpolissen en dat is voor veel mensen niet goed afgelopen.

u can fool all people some time and fool some people alltime

• swatsch
digifun schreef op woensdag 22 december 2021 @ 10:41:
Is er ook al iemand die echt geld op de bankrekening heeft gekregen ?

Zie trouwens een zelfde soort verhaal als toendertijd met woekerpolissen en dat is voor veel mensen niet goed afgelopen.
Gratis aandeel is meestal onderdeel van de marketing strategie van zo'n bedrijf. Sommige brokers maken reclames op tv, andere geven een gratis aandeel. Daarmee heb je wel een garantie dat mensen jouw platform een keer hebben gebruikt en misschien blijven ze wel hangen.

Zoals ik heb gehoord van anderen, hoef je de 50 euro storting niet te beleggen om het gratis aandeel te krijgen. Je kunt er dus voor kiezen om na het krijgen van het gratis aandeel dat te verkopen en terug te boeken. Ik heb het daar nog even staan maar terugboeken lijkt mij zo geregeld. Juridisch gezien zit je nergens aan vast.

• Anoniem: 472287
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
swatsch schreef op woensdag 22 december 2021 @ 10:00:
He allemaal,

Trade Republic heeft de Nederlandse markt betreed met een interessante aanmeldactie.
Als je je aanmeld via deze link, en minimaal 50 euro stort (kan helaas geen iDeal, wel CC of banktransfer), dan krijg je een gratis aandeel tot €200.

Ik heb het zelf geprobeerd en ook al een paar anderen. Tot nu toe hoor ik alleen mensen die aandelen met een waarde van €50 of hoger hebben gekregen. Kan dus best de moeite waard zijn om even een leuk bedrag op te pikken :)

Volgens mij is het wel een prima broker overigens. Hier een review van google als je het echt wil gaan gebruiken:
https://cashmetken.nl/tra...dit-zijn-mijn-ervaringen/
Dus het gratis aandeel "tot 200 euro" is een soort Bingo? Je kan niet zelf kiezen?

Referral links zijn hier overigens niet toegestaan, en die lijk je wel te gebruiken.

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 472287 op 22-12-2021 10:52]

• swatsch
Anoniem: 472287 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 10:51:
[...]

Dus het gratis aandeel "tot 200 euro" is een soort Bingo? Je kan niet zelf kiezen?

Referral links zijn hier overigens niet toegestaan, en die lijk je wel te gebruiken.
Ja het is Bingo wat dat betreft. Je weet niet welk aandeel je krijgt.

• Anoniem: 472287
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
swatsch schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:45:
[...]

Ja het is Bingo wat dat betreft. Je weet niet welk aandeel je krijgt.
En je referral link ging je vrijwillig verwijderen toch, of wacht je liever tot een moderator je topic dichtgooit en de referral link er voor je uithaalt, omdat je stiekem helemaal niet geinterreseerd bent in het discussieren over het topic maar enkel mensen in je referral wil strikken?

Dien liever een TR in ipv te reageren :)

[Voor 5% gewijzigd door Ardana op 22-12-2021 12:13]

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:38

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Dit topic is echt té dubieus: heeft 0 discussiewaarde én eigen belang, daarom slotje.

No good deed goes unpunished.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee