Toon posts:

Problemen met Belgische webshop na schrijven review

Pagina: 1
Acties:

• tomw
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-03 22:16
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• Tom-Z
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Woon je zelf ook in België/ben je Belgisch?

Zowel in Belgisch als Nederlands recht moet de partij die zich op de gevolgen van een bepaald feit beroept, dat feit in principe bewijzen. Het is aan hen om te bewijzen dat jij het wél was, en dat kunnen ze niet. Ik zou me niet zo druk maken.

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Gewoon uitlachen?

Als ze de schade op je willen verhalen zullen ze je toch eerst moeten dagvaarden. Mocht dat gebeuren, dan zeg je de rechter dat je een enkele review hebt geschreven en dat was het. "Heeft u al die andere reviews ook geschreven?" "Nee." En klaar is Kees.

Je had de negatieve review niet eens hoeven verwijderen. Al snap ik niet wat je opschiet met ze gaan whatsappen. Jij weet dat het prutsers zijn en zij weten dat ook.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:38

MsG

Forumzwerver

Zolang het een daadwerkelijke ervaring is die zo is geweest en je daar mee bezig bent kan je moeilijk voor smaad of laster worden aangepakt. Het bedrijf speelt gewoon blufpoker en met succes, bibberend heb je blijkbaar nu al je eigen ervaring verwijderd. Doodzonde.

Ik zou hem herplaatsen en al het contact van het bedrijf verder negeren.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• tomw
Ik woon ook in België.
Bewijzen hebben ze alvast zeker niet, tenzij ze die zelf maken.
Zelf heb ik natuurlijk ook geen bewijs dat ik niet achter een of andere negatieve campagne zit..

Dit was het laatste bericht van hen:
Goedenavond x,

De zaak voerder is reeds op de hoogte gebracht samen met het juridisch team. Jouw review in bijlage is opgeslagen samen met de datum van vandaag.

Ook de likes weerkeren steeds naar uw profiel van en er zal zeker klacht gediend worden tegen de fake reviews naar u. Dit nog even ter bijkomende info. Ik hoop dat u een goede advocaat heeft. Inderdaad reviews van 15% fake klanten dat gaat er zwaar aan toe. Best dat je alle reviews die je geplaatst hebt misschien al begint te verwijderen want hier komt een onderzoek naar.
Ik weet zelfs niet wat ze bedoelen met die likes..

[Voor 64% gewijzigd door tomw op 21-12-2021 23:33]

• mrveenie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:12
Heel hard uitlachen en alleen een bericht sturen met fijne dag verder zelfs je originele review kan je gewoon laten staan.

Zij moeten bewijzen dat jij die fake reviews plaatst en wat ze hier claimen is al compleet onzin want dat kunnen hun helemaal niet zien. Ja fake reviews zijn zwaar klote als bedrijf maar als ik jouw zaak zo lees dan betwijfel ik of het wel fake reviews zijn. Ik zie ook vaak genoeg andersom gebeuren dat bedrijven zichzelf de hemel in prijzen met fake reviews.

Het is heel simpel wie eist die bewijst.

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14:25
Tja, ze kunnen voor smaad/laster gaan.

Als jij maar één review hebt geplaatst met de daadwerkelijke ervaring (waarbij je hopelijk nog mailtjes hebt bewaard ter ondersteuning) dan is er niks aan de hand. Zelfs een like plaatsen op een review is niet strafbaar.

Als je wel meerdere reviews hebt geplaatst met verzonnen ervaringen, dan kan je even afwachten of ze daadwerkelijk juridische stappen gaan nemen en dan is het tijd voor een advocaat :-)

• tomw
Ik had maar één review geplaatst, en heb die nu uit veiligheid verwijderd, ook al was het puur hoe het gelopen was.
Verder betwijfel ik als die andere reviews allemaal fake zouden zijn. Het zou eigenlijk goed zijn dat dit eens onderzocht wordt.
Bedankt voor de reacties, ik ben al ietswat gerustgesteld. Als het al tot een zaak zou komen kunnen ze mij in principe niks maken.

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:23

Punkrocker

Mostly harmless

tomw schreef op woensdag 22 december 2021 @ 08:08:
Ik had maar één review geplaatst, en heb die nu uit veiligheid verwijderd, ook al was het puur hoe het gelopen was.
Verder betwijfel ik als die andere reviews allemaal fake zouden zijn. Het zou eigenlijk goed zijn dat dit eens onderzocht wordt.
Bedankt voor de reacties, ik ben al ietswat gerustgesteld. Als het al tot een zaak zou komen kunnen ze mij in principe niks maken.
Review verwijderd, doel bereikt. Je hoort niets meer van ze....

"What do you get if you multiply six by nine..."

• President
tomw schreef op woensdag 22 december 2021 @ 08:08:
Als het al tot een zaak zou komen dan zou de rechter de betreffende review websites kunnen verplichten IP gegevens van de plaatser(s) van de negatieve reviews over te dragen.

En aangezien jij die niet hebt geplaatst vanaf jouw computer/telefoon en deze niet geplaatst zijn vanuit jouw huis (of werk) valt er weinig te procederen tegen je :-)

• BazzH
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:40

BazzH

Kei-goed...

Ze blaffen gewoon een keer in de hoop dat mensen bang worden en eieren voor hun geld kiezen. In dit geval met succes.

Maar misschien is het wel handig om een volgende keer gewoon een review te schrijven en het dan los te laten. Alles wat je meer doet, kan alleen maar problemen veroorzaken. Jij wordt er in ieder geval niet beter van. Je bent zelf een soort van "veldslag" tegen die winkel begonnen en bent ze zelfs via WhatsApp gaan benaderen over het grote aantal negatieve reviews, terwijl jouw zaak allang afgehandeld is en je niets meer met ze te maken hebt. Dan kun je natuurlijk tegengas gaan verwachten.

Ik zou ook nooit een "like" bij een negatieve review van een ander zetten. Het betekent niets. Ik snap niet waarom iemand een negatieve ervaring van een ander zou gaan "liken". Da's toch helemaal niet "leuk"? Maargoed, daarvan stel je ook dat je dat niet gedaan hebt....

Als jij maar 1 eerlijke review hebt geschreven, dan kunnen ze er zoveel advocaten opzetten als ze willen. Ze zullen moeten gaan bewijzen dat jij al die andere input ook geleverd hebt en dat zullen ze dan niet kunnen. Dat waren ze ook nooit van plan natuurlijk. Ze wilden jou gewoon "een toontje lager laten zingen".

Think smart........ Act stupid........

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-03 16:10

OmeJoyo

This is me

Dit roepen ze gewoon naar iedereen, waarschijnlijk sturen ze zelfs dezelfde mail. Er zijn helaas vele malafide bedrijven die op deze manier zaken doen. Ze zijn niet perse zo begonnen, vaak is het gewoon een idee geweest om een webshop te starten, maar dan komen er in ene klanten die graag hun rechten willen hebben en daarvoor moet je geld reserveren wat ze niet doen op voorhand.

Dan heb je aan de ene kant een leverancier die geld wilt en aan de andere kant je klant, ontstaat er paniek en ja, helaas zijn er nogal veel mensen op deze aardkloot die dan maar gaan lopen schreeuwen en dreigen.

Laat je niet gekmaken, ze hebben geen poot om op te staan als jij geen fake reviews hebt geplaatst.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online
Members only:
Waarom? Je hebt helemaal niks fout gedaan, mits je review eerlijk was.
Members only:
Welke schade? Tenzij ze kunnen bewijzen dat ze door jou reputatieschade hebben opgelopen en die reputatieschade direct kunnen vertalen naar gemiste inkomsten hebben ze 0,0000 kans om hier een zaak van te maken. Je hebt gewoon een review achtergelaten, klaar. Hadden ze maar betere service moeten leveren.

Ik zou lekker je review terug online knallen, erbij vermelden dat de verkoper nu dreigt met een rechtszaak voor het plaatsen van je review, en ze een fijne dag wensen. Verder geen aandacht aan besteden.

Mocht er een keer een brief op de deurmat liggen met een daadwerkelijke zaak, dan huur je een advocaat in. Tot die tijd helemaal niks om je zorgen over te maken. Mocht het zover komen dan kun je die kosten voor een advocaat ook op de verkoper verhalen.

• burnedhardware
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:04
Oon schreef op woensdag 22 december 2021 @ 08:57:
[...]

Waarom? Je hebt helemaal niks fout gedaan, mits je review eerlijk was.

[...]
Ik zou lekker je review terug online knallen, erbij vermelden dat de verkoper nu dreigt met een rechtszaak voor het plaatsen van je review.
dit dus... een review is niet fake als dit de waarheid beschrijft

zorg dat je alles objectief houdt. Als je inmiddels bent gecompenseerd, dan is het wel zo netjes om dat erbij te zetten.

[Voor 13% gewijzigd door burnedhardware op 22-12-2021 09:05]

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:24

Blokker_1999

Full steam ahead

Wat ik al niet begrijp: waarom heb je hen gecontacteerd? Ik zie de meerwaarde daar niet van in. Je hebt een slechte ervaring gehad, je ziet dat je niet de enige bent en dat het er niet beter op wordt. Waarom neem je dan contact met hen op om hen daar op te wijzen, temeer daar je sowieso niet van plan zal zijn de volgende jaren er nog iets te kopen? Mocht ik aan de andere kant van de lijn zitten en na een dag vol frustratie van het mee helpen oplossen van problemen van onvriendelijke klanten zoiets op mijn bord krijgen zou ik toch ook eens zeer hard vloeken en een mogelijks minder beleefd bericht terug sturen.

Je had dit gewoon moeten laten rusten. En ook nu, het beste wat jij nu kunt doen is gewoon negeren die handel. De kans dat jij er iets van hoort is bijna 0. Zeker nu jij je originele review, spijtig genoeg, verwijderd hebt.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:26
Klacht indienen? Schade?
Ik woon dan niet in België maar waar gaan ze een klacht indienen dan? Ze kunnen hooguit gaan procederen.. Ik zou ze lekker negeren en doorgaan met je leven.. wie eist, bewijst, dus als jij niets gedaan hebt zou ik ze veel succes wensen :)

• cadsite
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-03 08:32
tomw schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 23:30:
Dit was het laatste bericht van hen:

[...]
Die heeft een bericht laten schrijven door zijn 7 jarige kind zeker?
Dat klinkt echt als een zeer professioneel bedrijf. :X

Het doet me denken aan de speelplaats van een lagere school.
"pas maar op want mijn papa is bij de polies"

[Voor 16% gewijzigd door cadsite op 22-12-2021 10:18]

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Review terugzetten en het erbij laten. Een stamp nageven via WhatsApp was gewoon een domme (re)actie van je, maar ze kunnen dreigen wat ze willen. Zo lang jij die "fake reviews" niet hebt gepost zul je daar ook geen gevolgen van dragen.

Android developer & dürüm-liefhebber

• Martijn.C.V
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-03 11:24
Ik zou je klacht weer terug plaatsen, nu aangevuld met je recente ervaring.

Leuk dat ze beweren dat jij al die reviews plaatst, maar dat is onwaar en dat weet jij ook. Ze kunnen vet boos gaan doen, maar dat geeft ze niet meer gelijk.

En dan doen aangifte (lol, "meneer de agent, ze doen gemeen tegen me op het internet"), wat dan? Wie eist bewijst en dat kunnen ze helemaal niet.
En stel, voor een magische reden* worden ze wel serieus genomen en de reviewsites werken mee. Dan staat jouw e-mail, IP, Fingerprint, whatever, nog steeds maar bij 1 review.

Conclusie: Gedrag als een klein kind dat zn zin niet krijgt.

*Dit is zo enorm onrealistisch al, die reviewsites krijgen dagelijks kilometers boze mensen die huilen over negatieve reviews dat écht gelogen is en of dat weg mag. Die luisteren echt niet naar die ene bedrijfje.

Complimentje?

• tomw
Erg dom van mij, dat zie ik nu ook wel in.
De review zal ik niet terug plaatsen, wil nu verder geen olie meer op het vuur gooien.

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:25
Ik had een vergelijkbaar probleem, ruim een half jaar geleden:
Juridisch: forumpost & reputatieschade
Ook daarbij werd er door de webshop behoorlijk geblaft, naar mijn mening oon behoorlijk onbeschoft gedreigd. En na hun statement dat het naar hun rechtsbijstand zou gaan, nooit meer wat van gehoord.

Dus zolang je feitelijke juistheden hebt genoemd, denk ik dat je niets te vrezen hebt.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Review terugplaatsen, aanvullen met de bedreigingen van hun "juridisch team".

Mocht het wel tot een dagvaarding komen, bewijs hebben ze niet. Je verweer kan je schriftelijk indienen, heb je niet eens een advocaat voor nodig.

Ik wens ze veel succes met hun bewijsvoering.

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Ik begrijp de angst van TS. Onnodig. Gerwoon negeren en nergens meer op reageren. En zet het van je af. Niet mee bezig blijven

• fommes
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-02 21:48
review terugplaatsen, met de dreigementen er bij, ze veel succes wensen, en whatsapp blokkeren.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@tomw Een review moet voldoen aan de waarheid, overdrijven is al moeilijk te bewijzen aangezien het er om gaat hoe jij je behandelt voelt. Vertel geen onwaarheden, en laat zeker de 1e review actief. als deze waar is, is er niets mis mee. laat als jou geschil is opgelost de verkoper ook met rust, en ga ze niet bestoken met reviews of via WA. Gedrag wat niet wenselijk is, en niet meer met jou geschil te maken heeft kan worden gezien/ervaren als kwaadspreken of laster(Specifiek wordt er leugenachtige kwaadsprekerij mee bedoeld die als doel heeft om iemand in zijn eer, zijn goede naam of zijn aanzien tegenover anderen te beschadigen)
Members only:

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Ik heb de titel iets aangepast, zodat het duidelijk is dat het om een Belgische webwinkel gaat.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• tomw
Is laster per definitie altijd publiek, of kan een privé gesprek met enkel de verkoper (waarin ik mijn mening geef gebaseerd op feiten) ook gezien worden als laster?

• Martijn.C.V
tomw schreef op woensdag 22 december 2021 @ 10:37:
Erg dom van mij, dat zie ik nu ook wel in.
De review zal ik niet terug plaatsen, wil nu verder geen olie meer op het vuur gooien.
Begrijpelijke reactie. En je bent zeker niet de enige die zo reageert, dat is namelijk de tactiek die ze toepassen. Heel hard blaffen, vanzelf doen de meeste een stapje terug. Maar ze hebben dus niets, meer dan blaffen kan niet :)

Ik persoonlijk zou 'm toch terug plaatsen. Dit soort webshops verdienen geen klanten, met dit soort gedrag horen ze niet weg te komen. En wie weet, als jij dit plaatst en ze bij de volgende gaan blaffen leest iemand jouw en denken ze "Oh, dit doet ze meer? Nou, dan verwijder ik mijn review niet :)".

Klein verzoek: Als deze shop ook op tweakers bestaat, zou je ze daar willen reviewen?

Complimentje?

• Tom-Z
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
tomw schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:08:
Is laster per definitie altijd publiek, of kan een privé gesprek met enkel de verkoper (waarin ik mijn mening geef gebaseerd op feiten) ook gezien worden als laster?
Nee, laster moet openbaar zijn.

Blokkeer de verkoper, en ga niet verder in discussie. Door te reageren kan je de situatie op geen enkele manier beter maken. Laat het los, ga verder met je leven.

• JairSterre
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 31-10-2022
Zoals waarschijnlijk eerder gezegd, kun je dit vrij gemakkelijk afschudden als ze een rechtzaak aanspannen. Gewoon zeggen dat je ze niet hebt geschreven en je eigen review naar eigen ervaring hebt ingevuld.

Mogelijk krijg je nog geld voor je tijd ook, zeker als ze je buiten dit contact om zwart maken ;p.

• Rofdof
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 19-08-2022
wat was precies je mening in dat whatsapp bericht dan?

• tomw
Rofdof schreef op woensdag 22 december 2021 @ 12:27:
[...]

wat was precies je mening in dat whatsapp bericht dan?
Dat ze moeten stoppen klanten te bedotten met "Direct leverbaar in afspraak met de klant" op hun website, want dat blijkt helemaal niet waar te zijn. Wanneer je dan wilt annuleren rekenen ze 25% kosten aan omdat het al besteld is bij hun leverancier (staat zo in hun voorwaarden...). Ook zijn ze telefonisch niet bereikbaar, enkel via chat en mail.

• Rofdof
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 19-08-2022
tomw schreef op woensdag 22 december 2021 @ 12:33:
[...]

Dat ze moeten stoppen klanten te bedotten met "Direct leverbaar in afspraak met de klant" op hun website, want dat blijkt helemaal niet waar te zijn. Wanneer je dan wilt annuleren rekenen ze 25% kosten aan omdat het al besteld is bij hun leverancier (staat zo in hun voorwaarden...). Ook zijn ze telefonisch niet bereikbaar, enkel via chat en mail.
dat is toch "eerlijk".
ik zou de review terugplaatsen en een nieuwe dat ze dreigen.

Ze hebben je dit bericht alleen gestuurd omdat ze nu je gsm nummer hebben.
Normaliter geven beoordelingsites geen gegevens aan de verkoper van de reviewer.

• Martijn.C.V
tomw schreef op woensdag 22 december 2021 @ 12:33:
[...] Wanneer je dan wilt annuleren rekenen ze 25% kosten aan omdat het al besteld is bij hun leverancier (staat zo in hun voorwaarden...).
Ik weet niet hoe t geldt voor België, maar in Nederland zou ik grinniken. Je kan als consument gewoon ontbinden, zeker als je het nog helemaal niet hebt. En dat zij het bij hun leverancier hebben staan heet "risico van het vak".

Nogmaals het verzoek hier op Tweakers ook een review achter te laten :)

Complimentje?

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:17
Martijn.C.V schreef op woensdag 22 december 2021 @ 12:58:
[...]

Ik weet niet hoe t geldt voor België, maar in Nederland zou ik grinniken. Je kan als consument gewoon ontbinden, zeker als je het nog helemaal niet hebt. En dat zij het bij hun leverancier hebben staan heet "risico van het vak".

Is gewoon Europees geregeld. Kostenloos ontbinden moet gewoon. Tenzij het zakelijk is maar dat zie ik niet direct terug.

Loki Gaming Mmo pvp channel

• mrveenie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:12
President schreef op woensdag 22 december 2021 @ 08:27:
[...]

Als het al tot een zaak zou komen dan zou de rechter de betreffende review websites kunnen verplichten IP gegevens van de plaatser(s) van de negatieve reviews over te dragen.

En aangezien jij die niet hebt geplaatst vanaf jouw computer/telefoon en deze niet geplaatst zijn vanuit jouw huis (of werk) valt er weinig te procederen tegen je :-)
in een civiele zaak uiterst ongewoon dat een review platform wordt opgedragen prive gegevens te overhandigen. Dan moet de partij al zeer sterk gegronde redenen en bewijzen hebben. Civiel ~ OM. OM kan dit soort gegevens makkelijker opvragen maar die zijn geen partij in deze.

• President
mrveenie schreef op woensdag 22 december 2021 @ 14:03:
[...]

in een civiele zaak uiterst ongewoon dat een review platform wordt opgedragen prive gegevens te overhandigen. Dan moet de partij al zeer sterk gegronde redenen en bewijzen hebben. Civiel ~ OM. OM kan dit soort gegevens makkelijker opvragen maar die zijn geen partij in deze.
Hoe het precies zit weet ik niet. In ieder geval kan TS niet veroordeeld worden zonder IP bewijs dat alle reviews van hem afkomen. Zelfs als zijn naam overal onder zou staan (al moet TS dan mogelijk wel uitleggen hoe dat kan).

Feit is en blijft: op een op feiten gebaseerde review kan TS niks aangedaan worden. Op een vermoeden van een bedrijf dat gij meer reviews heeft geplaatst kunnen stappen worden gezet, maar daar hoeft TS kook totaal niet bang voor te zijn als hij niks verkeerd heeft gedaan :+

• tomw
Martijn.C.V schreef op woensdag 22 december 2021 @ 12:58:
[...]

De shop is niet te vinden op tweakers.

• JKen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:22
Als ik jou was zal ik gewoon een 2de neagtieve revieuw schrijven waarin je vermeld dat de verkoper je ook nog heeft geprobeerd om je te bedreigen. Want dit kan echt niet door de beugel.

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

tomw schreef op woensdag 22 december 2021 @ 20:00:
[...]

De shop is niet te vinden op tweakers.
En dan is het nog wel een 'erg bekende' shop in België?

Iets met 'van den Borre' ? :o

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• Stef2020
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-03 22:29
Die whatsapp berichten worden bij de meeste bedrijven beantwoord door medewerkers die tussendoor ergens wat tijd over hebben. De persoon die op je bericht antwoord vond het interessant om je wat onder druk te zetten maar geen enkele zaakvoerder of juridische dienst van een bedrijf zal hier veel tijd in steken.

Het is wel spijtig dat je je review niet terug plaatst. Zo hebben ze uiteindelijk toch nog op een eenvoudige manier 'gewonnen'.

Je kan altijd terug antwoorden in de trend van 'Mijn review is niet fake maar waarheidsgetrouw dus uw beschuldiging dat ik een fake review plaats is onterecht. Mijn advocaat is inmiddels op de hoogte gesteld. Gelieve mij de gegevens van uzelf, uw zaakvoerder en uw juridisch team over te maken samen met de logging die u heeft gemaakt. Deze logging voldoet hopelijk aan de GDPR wetgeving.'

• Laurensius88
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-03 15:37
Will_M schreef op woensdag 22 december 2021 @ 21:21:
[...]

Als dat zo is, dan zijn er oa op trustpilot een hele bult negatieve reviews te vinden. TS is een druk man :+ , of meerdere mensen zijn gewoon niet zo gecharmeerd.

Jammer dat het zo moet, als bedrijf zijnde kun je (tot op zekere hoogte) juist leren van negatieve feedback..

• Fettel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-03 23:57
Will_M schreef op woensdag 22 december 2021 @ 21:21:
[...]

Aan 'het dreigement' te zien lijkt het me eerder om een plaatselijke zelfstandige of franchisenemer te gaan. Vanden Borre en Krefel zijn bij mijn weten geen franchiseformules.

Yaha!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-03 23:48

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Jammer dat je de review hebt verwijderd... Want dan speel je die toko in de kaart.
Dat bericht dat ze sturen zegt al een hoop (beroerde grammatica).
Zelf zou ik de review terugplaatsen, met dat bericht van hun er bij. Maar goed, dat ben ik...
Dit soort winkels hebben geen bestaansrecht.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee