Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Ik weet zelfs niet wat ze bedoelen met die likes..Goedenavond x,
De zaak voerder is reeds op de hoogte gebracht samen met het juridisch team. Jouw review in bijlage is opgeslagen samen met de datum van vandaag.
Ook de likes weerkeren steeds naar uw profiel van en er zal zeker klacht gediend worden tegen de fake reviews naar u. Dit nog even ter bijkomende info. Ik hoop dat u een goede advocaat heeft. Inderdaad reviews van 15% fake klanten dat gaat er zwaar aan toe. Best dat je alle reviews die je geplaatst hebt misschien al begint te verwijderen want hier komt een onderzoek naar.
[Voor 64% gewijzigd door tomw op 21-12-2021 23:33]
Review verwijderd, doel bereikt. Je hoort niets meer van ze....tomw schreef op woensdag 22 december 2021 @ 08:08:
Ik had maar één review geplaatst, en heb die nu uit veiligheid verwijderd, ook al was het puur hoe het gelopen was.
Verder betwijfel ik als die andere reviews allemaal fake zouden zijn. Het zou eigenlijk goed zijn dat dit eens onderzocht wordt.
Bedankt voor de reacties, ik ben al ietswat gerustgesteld. Als het al tot een zaak zou komen kunnen ze mij in principe niks maken.
"What do you get if you multiply six by nine..."
Als het al tot een zaak zou komen dan zou de rechter de betreffende review websites kunnen verplichten IP gegevens van de plaatser(s) van de negatieve reviews over te dragen.tomw schreef op woensdag 22 december 2021 @ 08:08:
Ik had maar één review geplaatst, en heb die nu uit veiligheid verwijderd, ook al was het puur hoe het gelopen was.
Verder betwijfel ik als die andere reviews allemaal fake zouden zijn. Het zou eigenlijk goed zijn dat dit eens onderzocht wordt.
Bedankt voor de reacties, ik ben al ietswat gerustgesteld. Als het al tot een zaak zou komen kunnen ze mij in principe niks maken.
Think smart........ Act stupid........
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Waarom? Je hebt helemaal niks fout gedaan, mits je review eerlijk was.Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Welke schade? Tenzij ze kunnen bewijzen dat ze door jou reputatieschade hebben opgelopen en die reputatieschade direct kunnen vertalen naar gemiste inkomsten hebben ze 0,0000 kans om hier een zaak van te maken. Je hebt gewoon een review achtergelaten, klaar. Hadden ze maar betere service moeten leveren.Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
dit dus... een review is niet fake als dit de waarheid beschrijftOon schreef op woensdag 22 december 2021 @ 08:57:
[...]
Waarom? Je hebt helemaal niks fout gedaan, mits je review eerlijk was.
[...]
Ik zou lekker je review terug online knallen, erbij vermelden dat de verkoper nu dreigt met een rechtszaak voor het plaatsen van je review.
[Voor 13% gewijzigd door burnedhardware op 22-12-2021 09:05]
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Die heeft een bericht laten schrijven door zijn 7 jarige kind zeker?
[Voor 16% gewijzigd door cadsite op 22-12-2021 10:18]
Android developer & dürüm-liefhebber
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
Begrijpelijke reactie. En je bent zeker niet de enige die zo reageert, dat is namelijk de tactiek die ze toepassen. Heel hard blaffen, vanzelf doen de meeste een stapje terug. Maar ze hebben dus niets, meer dan blaffen kan niettomw schreef op woensdag 22 december 2021 @ 10:37:
Erg dom van mij, dat zie ik nu ook wel in.
De review zal ik niet terug plaatsen, wil nu verder geen olie meer op het vuur gooien.
Nee, laster moet openbaar zijn.tomw schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:08:
Is laster per definitie altijd publiek, of kan een privé gesprek met enkel de verkoper (waarin ik mijn mening geef gebaseerd op feiten) ook gezien worden als laster?
wat was precies je mening in dat whatsapp bericht dan?tomw schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 22:55:
***members only***
Dat ze moeten stoppen klanten te bedotten met "Direct leverbaar in afspraak met de klant" op hun website, want dat blijkt helemaal niet waar te zijn. Wanneer je dan wilt annuleren rekenen ze 25% kosten aan omdat het al besteld is bij hun leverancier (staat zo in hun voorwaarden...). Ook zijn ze telefonisch niet bereikbaar, enkel via chat en mail.Rofdof schreef op woensdag 22 december 2021 @ 12:27:
[...]
wat was precies je mening in dat whatsapp bericht dan?
dat is toch "eerlijk".tomw schreef op woensdag 22 december 2021 @ 12:33:
[...]
Dat ze moeten stoppen klanten te bedotten met "Direct leverbaar in afspraak met de klant" op hun website, want dat blijkt helemaal niet waar te zijn. Wanneer je dan wilt annuleren rekenen ze 25% kosten aan omdat het al besteld is bij hun leverancier (staat zo in hun voorwaarden...). Ook zijn ze telefonisch niet bereikbaar, enkel via chat en mail.
Ik weet niet hoe t geldt voor België, maar in Nederland zou ik grinniken. Je kan als consument gewoon ontbinden, zeker als je het nog helemaal niet hebt. En dat zij het bij hun leverancier hebben staan heet "risico van het vak".tomw schreef op woensdag 22 december 2021 @ 12:33:
[...] Wanneer je dan wilt annuleren rekenen ze 25% kosten aan omdat het al besteld is bij hun leverancier (staat zo in hun voorwaarden...).
Is gewoon Europees geregeld. Kostenloos ontbinden moet gewoon. Tenzij het zakelijk is maar dat zie ik niet direct terug.Martijn.C.V schreef op woensdag 22 december 2021 @ 12:58:
[...]
Ik weet niet hoe t geldt voor België, maar in Nederland zou ik grinniken. Je kan als consument gewoon ontbinden, zeker als je het nog helemaal niet hebt. En dat zij het bij hun leverancier hebben staan heet "risico van het vak".
Nogmaals het verzoek hier op Tweakers ook een review achter te laten
in een civiele zaak uiterst ongewoon dat een review platform wordt opgedragen prive gegevens te overhandigen. Dan moet de partij al zeer sterk gegronde redenen en bewijzen hebben. Civiel ~ OM. OM kan dit soort gegevens makkelijker opvragen maar die zijn geen partij in deze.President schreef op woensdag 22 december 2021 @ 08:27:
[...]
Als het al tot een zaak zou komen dan zou de rechter de betreffende review websites kunnen verplichten IP gegevens van de plaatser(s) van de negatieve reviews over te dragen.
En aangezien jij die niet hebt geplaatst vanaf jouw computer/telefoon en deze niet geplaatst zijn vanuit jouw huis (of werk) valt er weinig te procederen tegen je :-)
Hoe het precies zit weet ik niet. In ieder geval kan TS niet veroordeeld worden zonder IP bewijs dat alle reviews van hem afkomen. Zelfs als zijn naam overal onder zou staan (al moet TS dan mogelijk wel uitleggen hoe dat kan).mrveenie schreef op woensdag 22 december 2021 @ 14:03:
[...]
in een civiele zaak uiterst ongewoon dat een review platform wordt opgedragen prive gegevens te overhandigen. Dan moet de partij al zeer sterk gegronde redenen en bewijzen hebben. Civiel ~ OM. OM kan dit soort gegevens makkelijker opvragen maar die zijn geen partij in deze.
De shop is niet te vinden op tweakers.Martijn.C.V schreef op woensdag 22 december 2021 @ 12:58:
[...]
Nogmaals het verzoek hier op Tweakers ook een review achter te laten
En dan is het nog wel een 'erg bekende' shop in België?
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Als dat zo is, dan zijn er oa op trustpilot een hele bult negatieve reviews te vinden. TS is een druk manWill_M schreef op woensdag 22 december 2021 @ 21:21:
[...]
Iets met 'van den Borre' ?
Aan 'het dreigement' te zien lijkt het me eerder om een plaatselijke zelfstandige of franchisenemer te gaan. Vanden Borre en Krefel zijn bij mijn weten geen franchiseformules.Will_M schreef op woensdag 22 december 2021 @ 21:21:
[...]
Iets met 'van den Borre' ?
Yaha!
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details