Ik heb een hp officejet 7500 all in one printer met de hp920 card ridges. Sinds vorige week maakt hij de gele inkcardrige groen. Heb al geprobeerd met een nieuw cardrige maar deze wordt ook groen. Ligt echt aan de printer. Iemand een idee hoe dat komt. Heb al een printkop reiniging gedaan maar helpt niet
Vraag
Alle reacties
Print eens een testpagina vanuit het menu van de printer zelf. (Dus niet vanaf je pc of telefoon.) Aangenomen dat de printer zelf een testpagina met wat kleuren, zoals echt geel, kan printen.
Alles kan stuk.
Goedkoop Shoutcast stream hosting? Snel online, geen setup kosten. www.digiplay.nl
Het probleem is dat denk ik er precies blauwe inkt naar de gele cardrige loopt. Onder elke cardrige is zo een soort mousse waaruit de inkt komt bij het printen en die mouse van de gele cardrige kleurt na een tijdje groen.
Misschien gekke vraag, maar de kleuren zitten in de juiste slot?
En anders kan je proberen de print kop schoon te maken. Eigenrisico en alleen doen als niks anders werkt:
link
vanaf stap 7
youtube video van hp zelf
En anders kan je proberen de print kop schoon te maken. Eigenrisico en alleen doen als niks anders werkt:
link
vanaf stap 7
youtube video van hp zelf
[Voor 76% gewijzigd door geforce5_guy op 21-12-2021 22:44]
Ja hoor, de kleuren steken juist. Het is net alsof de blauwe cardrige inkt afgeeft aan de gele. Als ik de cardrige's eruit haal is daar een soort rubber/mousse waar de cardrige opligt en zo inkt afgeeft aan de printer. Die rubber/mousse is in de printer ook groenachtig. Geel en blauw geeft toch groen.