Toon posts:

Xbox Series X uit Frankrijk

Pagina: 1
Acties:

• Cinaeco
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 14-01-2022
Is er een verschil als ik mijn Xbox X in België koop, Nederland, Frankrijk, Duitsland of Engeland? Misschien qua talen, of beperkingen op gebruik in België, of wat dan ook? Ik veronderstel dat de taal van de uitleg in de handleiding en op de doos wel in het Frans zal zijn, als ik hem in Frankrijk koop? En de store op de Xbox, ga ik dat dan gewoon op België kunnen zetten? Ik heb 1 in mijn winkelwagen zitten op Amazon.fr die nog een paar dagen wordt vastgehouden, maar ik twijfel of ik het zou doen, of wachten tot ik een exemplaar in België of Nederland kan kopen

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nee hoor die kan je veilig kopen.

[Voor 10% gewijzigd door Donstil op 21-12-2021 20:35]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23:33
Cinaeco schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 19:52:
Is er een verschil als ik mijn Xbox X in België koop, Nederland, Frankrijk, Duitsland of Engeland? Misschien qua talen, of beperkingen op gebruik in België, of wat dan ook? Ik veronderstel dat de taal van de uitleg in de handleiding en op de doos wel in het Frans zal zijn, als ik hem in Frankrijk koop? En de store op de Xbox, ga ik dat dan gewoon op België kunnen zetten? Ik heb 1 in mijn winkelwagen zitten op Amazon.fr die nog een paar dagen wordt vastgehouden, maar ik twijfel of ik het zou doen, of wachten tot ik een exemplaar in België of Nederland kan kopen
Het enige dat lastig zou kunnen zijn is garantie als je dat via amazon.fr wil doen qua verzendtijd en evt taal. Maar goed, Microsoft is vrij coulant met hun garantieregelijgen rechtstreeks bij hun zelf. Registreer de console meteen op je xbox account en het gaat vast wel goed.

Handleidingen zijn niet echt nodig verder. En als je er wel een wil staan ze online in alle talen.

Mijn zoon zet mijn xbox voor de grap vaak in gekke talen. Dat is niet afhankelijk van waar je hem gekocht hebt. Er zijn verder geen regio restricties buiten de voorwaarden van MS dat je digitale aankopen in je eigen gebied moet doen. Dat is account afhankelijk en heeft niks met waar je de Xbox gekocht heeft te maken.

[Voor 8% gewijzigd door Exactor it op 21-12-2021 21:21]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee