Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb onlangs mijn oude pc weg gedaan, en ben nu echt op zoek naar mijn nieuwe game PC. Mijn 3080TI FE komt aankomende week binnen, en heb op basis van deze kaart wat spullen uitgezocht.
Ik wil mijn pc gaan gebruiken voor gamen op een 1440P scherm, en voornamelijk zijn dit shooters zoals Warzone of Battlefield, Apex e.c.t.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil er ongeveer maximaal 3200,- euro aan uitgeven Maar als het voor minder kan is het altijd fijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is alles al in voorzien, GPU komt deze week binnen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik vind RGB mooi maar misschien is het wel een beetje te veel daar twijfel ik nog over.
Heb de build afgekeken van deze gamer ; YouTube: My New 2021 Gaming PC Build: Intel i9 12900k and RTX 3090!.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar Intel, maar ik zag voornamelijk veel builds met Ryzen op youtube dus twijfel hier nog over..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind het belangrijk dat de PSU zuinig en een goede kwaliteit heeft, en dat deze build niet als een bladblazer klinkt.
Ik heb nu DDR4 ram uitgekozen, maar is misschien beter om gelijk DDR5 te kopen?
Ga je overklokken?
Nee nog nooit gedaan.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag horen of deze build goed samengesteld is, en of er betere opties zijn.
Goed om nog te laten weten ik heb de GPU voor 1236 EUR aangekocht.
Ik heb onlangs mijn oude pc weg gedaan, en ben nu echt op zoek naar mijn nieuwe game PC. Mijn 3080TI FE komt aankomende week binnen, en heb op basis van deze kaart wat spullen uitgezocht.
Ik wil mijn pc gaan gebruiken voor gamen op een 1440P scherm, en voornamelijk zijn dit shooters zoals Warzone of Battlefield, Apex e.c.t.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil er ongeveer maximaal 3200,- euro aan uitgeven Maar als het voor minder kan is het altijd fijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is alles al in voorzien, GPU komt deze week binnen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik vind RGB mooi maar misschien is het wel een beetje te veel daar twijfel ik nog over.
Heb de build afgekeken van deze gamer ; YouTube: My New 2021 Gaming PC Build: Intel i9 12900k and RTX 3090!.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar Intel, maar ik zag voornamelijk veel builds met Ryzen op youtube dus twijfel hier nog over..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind het belangrijk dat de PSU zuinig en een goede kwaliteit heeft, en dat deze build niet als een bladblazer klinkt.
Ik heb nu DDR4 ram uitgekozen, maar is misschien beter om gelijk DDR5 te kopen?
Ga je overklokken?
Nee nog nooit gedaan.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag horen of deze build goed samengesteld is, en of er betere opties zijn.
Goed om nog te laten weten ik heb de GPU voor 1236 EUR aangekocht.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i9-12900KF Boxed | € 599,- | € 599,- |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming Z690-PLUS WIFI D4 | € 299,- | € 299,- |
1 | Videokaarten | Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Lian Li PC-O11 Dynamic (Wit) | € 133,35 | € 133,35 |
1 | Waterkoeling | Corsair iCUE H150i ELITE LCD Display | € 293,90 | € 293,90 |
1 | Ventilatoren | Lian Li UNI FAN SL120, 3-pack, Wit, 120mm | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Dominator Platinum RGB CMT16GX4M2E3200C16W | € 210,16 | € 210,16 |
1 | Voedingen | Corsair RM850x (2021) Zwart | € 134,25 | € 134,25 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 339,61 | € 339,61 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.089,17 |