Ik heb een CW4 cv ketel laten installeren, badkamer verbouwd, en nu een kleine diameter regendouchekop. Nu is de straal wel okay, maar k zou m toch graag wat harder hebben. Mijn ouders hebben een CW5 cv ketel, ik een CW4, de douchestraal is harder bij heb dan bij mij. Nu overweeg ik deze om te ruilen naar een CW5, maar ik lees ook iets over diameter leidingen enzo...
Ik heb net gemeten en volgens mij heb ik diameter (buitenkant) 15mm, en ik heb een emmer met koud water gevuld in bad, en daar kwam 12 liter koud water uit per minuut en 10 liter warm water per minuut, warm om te douchen enzo, ik gok 38-40 graden ongeveer.
Kan ik met een CW5 cv ketel rekenen op een fijnere douchestraal, of zijn mijn leidingen sowieso te klein?
Ik heb net gemeten en volgens mij heb ik diameter (buitenkant) 15mm, en ik heb een emmer met koud water gevuld in bad, en daar kwam 12 liter koud water uit per minuut en 10 liter warm water per minuut, warm om te douchen enzo, ik gok 38-40 graden ongeveer.
Kan ik met een CW5 cv ketel rekenen op een fijnere douchestraal, of zijn mijn leidingen sowieso te klein?
[Voor 3% gewijzigd door Videokeizer op 21-12-2021 14:50]