Toon posts:

55" TV gezocht - budget 500/600 euro

Pagina: 1
Acties:

• Chasin
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-01 11:54
Hallo mede-tweakers,

Sinds kort ben ik op zoek naar een nieuwe televisie voor in de woonkamer. De tv zal voornamelijk worden gebruikt voor dadelijkse tv programma's, Series en films.

Budget: 500/600 euro
Aansluitingen: HDMI
Merk: Liefst Samsung of LG.
Afmetingen: 55"
Waarvoor ga je de TV gebruiken?

Zelf kwam ik deze types tegen. Hebben jullie tips/advies voor mij?
Heb namelijk geen flauw idee waar ik naar moet kijken.
pricewatch: LG 55UP77006LB Zwart
pricewatch: Samsung TU7020 55" Zwart
pricewatch: Samsung Series 8 TU8000 55" Zwart

[Voor 22% gewijzigd door Chasin op 21-12-2021 14:56]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-12-2022

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn mening is vast niet interessant (want ik heb zelf eigenlijk geen echte interesse in deze grootte en paneel-type) maar puur op de specs zou ik de LG halen want direct-led, local dimming en 60Hz.

Maar ja, de TU8000 heeft HDMI2.1 (handig voor je gloednieuwe consoles) en meer HDR-metadata.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Doe jezelf een plezier en koop en TV die met HDR overweg kan. Je komt dan tegenwoordig uit bij FALD lcd's. De Hisense U8QF is voor €599 een no-brainer. Alternatief met wat betere kijkhoeken is de Sony XH95. Bij Samsung wil je niet lager kijken dan de de Q80A: een categorie lager dan de eerder genoemde, maar het minimum voor een goed contrast en een redelijke HDR-weergave. LG enkel overwegen als het oled wordt.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:49

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Aankoopadvies doen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies, ik verhuis het topic die kant op: TB > CEA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee