t1000s, leds programmeren

Pagina: 1
Acties:
  • 379 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mees1919
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 05-04-2022
Ik ben een student van de kunstacademie en ben bezig met het programmeren van Ledstrips voor een installatie.
Deze ledstrips wil ik programmeren maar ik heb daar niet heel veel verstand van. Ik heb wel veel onderzoek gedaan naar de werking van de T1000s. tot nu toe kom ik alleen op de basis programma's en patronen die er mogelijk zijn, alleen ik wil elke led individueel besturen in een willekeurig patroon.

Is er hier een expert die weet of dit überhaupt mogelijk is bij het gebruik van de T1000s. of moet ik hiervoor opzoek naar een andere tool (zoals een Arduino)

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:04

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:03
mees1919 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:56:
Ik ben een student van de kunstacademie en ben bezig met het programmeren van Ledstrips voor een installatie.
Deze ledstrips wil ik programmeren maar ik heb daar niet heel veel verstand van. Ik heb wel veel onderzoek gedaan naar de werking van de T1000s. tot nu toe kom ik alleen op de basis programma's en patronen die er mogelijk zijn, alleen ik wil elke led individueel besturen in een willekeurig patroon.

Is er hier een expert die weet of dit überhaupt mogelijk is bij het gebruik van de T1000s. of moet ik hiervoor opzoek naar een andere tool (zoals een Arduino)

Alvast bedankt
Wat begreep je niet aan dit? :

T1000s / Arduino led programmeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Dubbel topic