Sinds deze week spelen mijn Harman Kardon Citation One MKIIs geen muziek meer wanneer ze in een speakergroep zitten waar andere cast devices zitten zoals een Google TV met Chromecast of een Google Nest Hub. Wanneer ze alleen in een groep zitten en ik Spotify cast dan werkt het prima. Voeg ik een ander device toe, dan speelt er alleen nog maar muziek af vanaf de andere devices en komt er geen muziek uit de Citation 100s.
Ik heb beide speakers al een factory reset gegeven en opnieuw toegevoegd. Dat geeft geen verschil. Ook het casten vanaf Android of iOS device geeft geen verschil. Youtube Music geeft hetzelfde issue als met de Spotify app.
Ik krijg zelf de indruk dat het wellicht ligt aan de verouderde Cast versie op de HK Citation 100s, maar ben benieuwd of er mensen zijn die ervaring hiermee hebben en het opgelost hebben.
Ik heb beide speakers al een factory reset gegeven en opnieuw toegevoegd. Dat geeft geen verschil. Ook het casten vanaf Android of iOS device geeft geen verschil. Youtube Music geeft hetzelfde issue als met de Spotify app.
Ik krijg zelf de indruk dat het wellicht ligt aan de verouderde Cast versie op de HK Citation 100s, maar ben benieuwd of er mensen zijn die ervaring hiermee hebben en het opgelost hebben.