Toon posts:

Game / Werk PC

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• jordyh55
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01-02 20:08
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal de computer voor meerdere dingen gaan gebruiken
Overdag zal ik er op werken, maar dit zal gebeuren d.m.v. remote desktop of VmWare.
De games welke ik van plan ben te gaan spelen is:
- Forza horizon
- Call of duty warzone / vanguard
- Euro truck simulator
Oudere spellen zoals GTA, Age of empires, Sims, etc.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een richtprijs van 1500,- ~ 1800,- euro.
Dit mag natuurlijk iets naar boven of onder afwijken.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Op het moment heb ik een scherm welke 1440p/100Hz ondersteunt (MSI optix mag342cqrv) en een SSD (Samsung 980 PRO PCIe 4.0 NVMe M.2)
Daarnaast heb ik alle benodigde randapperatuur zoals toetsenbord, muis, etc..

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De hele setup. Voorkeur gaat uit naar een intel 11de generatie.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aangezien ik een monitor heb welke 1440p is zal het mooi zijn dat het systeem in de toekomst hierop aan sluit.
Voor werk geheugen zit ik op 32 gb aangezien dit met mijn werkzaamheden nodig is.
Daarnaast komt de PC op het bureau te staan dus wat RGB verlichting vind ik wel mooi.

Ga je overklokken?
Dit ben ik niet van plan.

Wat verwacht je van ons?[i]
Om mee te kijken of er nog verbeteringen kan worden gemaakt.
Aangezien ik al een lange tijd niet meer het laatste nieuws en updates bij hou ben ik achter geraakt.
De laatste week heb ik me er weer op ingelezen en daarin zag ik ook de nieuwe Alder lake CPU's.

De videokaart ben ik namelijk nog niet helemaal over uit. (Daarom ontbreekt deze ook)
Aangezien ik geen haast heb om te gamen is het misschien verstandig om te wachten,
omdat ik las dat in begin volgend jaar de prijzen weer zouden zakken, maar goed dat blijft een gok!
Daarnaast heb ik nog een oude MSI N560GTX-Ti Twin Frozr II OC 1GB liggen welke ik evt. tijdelijk kan gebruiken?

Daarnaast twijfel ik of ik de NZXT Kraken haal met RGB of zonder en deze te vervangen voor (Betere) RGB fans.
Ik moet er namelijk ook nog wat bij hebben voor de bovenkant en achterkant.

Mijn vraag aan jullie is om is met me mee te kijken of de lijst goed op elkaar aan sluit.

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsIntel Core i5-12600K Boxed€ 309,-€ 309,-
1MoederbordenGigabyte Z690 AORUS ELITE DDR4 (rev. 1.0)€ 259,-€ 259,-
1BehuizingenNZXT H510 Flow Zwart/Wit€ 103,50€ 103,50
1WaterkoelingNZXT Kraken X63 RGB€ 153,-€ 153,-
1VentilatorenNZXT Aer RGB120 Single Pack€ 0,-€ 0,-
1VentilatorenNZXT Aer RGB140 Single Pack€ 0,-€ 0,-
1Geheugen internG.Skill Trident Z Neo F4-3600C16D-32GTZNC€ 195,96€ 195,96
1VoedingenCorsair RM850 (2019)€ 109,90€ 109,90
Totaal€ 1.130,36

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee