Ik ben opzoek naar een occasion die 1100/1200 km of meer rijd op één tank, reden hiervoor is dat ik 1000km per week woon/werk verkeer ga rijden en maar één keer per week wil tanken.
...
Op dit moment rijd ik een Mitsubishi Outlander PHEV uit 2013, met telkens opladen haal ik net aan de 550/600km op één tank, maar meestal moet ik halverwege de week op de terug reis gaan tanken.
Ik ben opzoek naar een auto die iig de volgende opties/kenmerken heeft:
- Automaat
- Stoelverwarming, maar liever standkachel
- Collision warning system (oid)
- Bouwjaar na 2010 (iig niet te oud bollig kwa uiterlijk)
- Km onder de 2 ton
- Liefste met Apple Carplay (maar ben handig genoeg om dit later nog toe te voegen)
- Budget 10.000 t/m 15.000 (voor ideale auto mag het iets meer)
...
Wat ik al gevonden heb:
Ik neig heel erg naar een Volvo V60 Diesel.
Opel Astra en Skoda Octavia dieseltjes vind ik ook interessante opties maar ik vind het lastig te bepalen welke autos die 1100+ km halen en ben erg benieuwd naar de ervaringen op dit forum.
...
...
Op dit moment rijd ik een Mitsubishi Outlander PHEV uit 2013, met telkens opladen haal ik net aan de 550/600km op één tank, maar meestal moet ik halverwege de week op de terug reis gaan tanken.
Ik ben opzoek naar een auto die iig de volgende opties/kenmerken heeft:
- Automaat
- Stoelverwarming, maar liever standkachel
- Collision warning system (oid)
- Bouwjaar na 2010 (iig niet te oud bollig kwa uiterlijk)
- Km onder de 2 ton
- Liefste met Apple Carplay (maar ben handig genoeg om dit later nog toe te voegen)
- Budget 10.000 t/m 15.000 (voor ideale auto mag het iets meer)
...
Wat ik al gevonden heb:
Ik neig heel erg naar een Volvo V60 Diesel.
Opel Astra en Skoda Octavia dieseltjes vind ik ook interessante opties maar ik vind het lastig te bepalen welke autos die 1100+ km halen en ben erg benieuwd naar de ervaringen op dit forum.
...