Ik heb hier een Denon DHT-S716H staan waar ik de laatste dagen alleen maar update problemen mee heb. Hij geeft aan dat er een update beschikbaar is, deze gaat ie vervolgens downloaden en installeren en op 't einde geeft ie in de app aan dat de update niet gelukt is. De LED van de soundbar knippert dan ook rood. Als je dan doorgaat word je gelijk weer geconfronteerd dat er een update beschikbaar is en zo kom je dus in een soort loop terecht. Ik kan de melding wel skippen en dan werkt alles gewoon prima, maar niet heel stabiel. Regelmatig is de internetverbinding even weg en ik zie/hoor ook dat de verbinding met de rears en subwoofer soms uitvalt. Echt een beetje hopeloos dus..
Zijn er meer mensen met dit probleem? Ik begin zelf steeds meer het idee te krijgen dat mijn exemplaar op de een of andere manier defect is geraakt.
Bedraad of via wifi maakt geen verschil trouwens en mijn internetverbinding is ook gewoon stabiel. Met hele dagen thuiswerken zou ik 't inmiddels wel hebben gemerkt hebben als het niet zo was.
Heb 'm ook al meerdere malen van het stroom gehad. Alleen factory reset heb ik eigenlijk nog niet gedaan.
Heb meerdere HEOS apparaten in huis trouwens die 't verder allemaal prima doen.
Zijn er meer mensen met dit probleem? Ik begin zelf steeds meer het idee te krijgen dat mijn exemplaar op de een of andere manier defect is geraakt.
Bedraad of via wifi maakt geen verschil trouwens en mijn internetverbinding is ook gewoon stabiel. Met hele dagen thuiswerken zou ik 't inmiddels wel hebben gemerkt hebben als het niet zo was.
Heb 'm ook al meerdere malen van het stroom gehad. Alleen factory reset heb ik eigenlijk nog niet gedaan.
Heb meerdere HEOS apparaten in huis trouwens die 't verder allemaal prima doen.