Denon DHT-S716H firmware error

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:21
Ik heb hier een Denon DHT-S716H staan waar ik de laatste dagen alleen maar update problemen mee heb. Hij geeft aan dat er een update beschikbaar is, deze gaat ie vervolgens downloaden en installeren en op 't einde geeft ie in de app aan dat de update niet gelukt is. De LED van de soundbar knippert dan ook rood. Als je dan doorgaat word je gelijk weer geconfronteerd dat er een update beschikbaar is en zo kom je dus in een soort loop terecht. Ik kan de melding wel skippen en dan werkt alles gewoon prima, maar niet heel stabiel. Regelmatig is de internetverbinding even weg en ik zie/hoor ook dat de verbinding met de rears en subwoofer soms uitvalt. Echt een beetje hopeloos dus..

Zijn er meer mensen met dit probleem? Ik begin zelf steeds meer het idee te krijgen dat mijn exemplaar op de een of andere manier defect is geraakt.

Bedraad of via wifi maakt geen verschil trouwens en mijn internetverbinding is ook gewoon stabiel. Met hele dagen thuiswerken zou ik 't inmiddels wel hebben gemerkt hebben als het niet zo was.

Heb 'm ook al meerdere malen van het stroom gehad. Alleen factory reset heb ik eigenlijk nog niet gedaan.

Heb meerdere HEOS apparaten in huis trouwens die 't verder allemaal prima doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cman8
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13-09 10:47
Ik heb de DHT-S716H ook en kreeg ook een update melding. Maar nadat ik jou verhaal heb gelezen gaf ik "skip deze versie" op nu. Ik kan je niet helpen helaas maar wil je wel bedanken voor de melding.
Op de Denon sites (ik gebruik de Duitse en de Engelse sites) zijn geen melding van nieuwe firmware voor de S716H series. Dat is ook al vreemd.

zie ook deze post
Geen surround op Denon DHT S716h na firmware update

succes!

[ Voor 13% gewijzigd door Cman8 op 21-12-2021 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:21
Ik ga de soundbar terugbrengen. Het enige wat ie momenteel nog doet is blauw knipperen en verder reageert ie helemaal nergens meer op. Verbinding met het netwerk, zowel bedraad als via wifi, is er ook niet.
Op het 5 seconden lang indrukken van de bluetooth en connect knoppen voor een factory reset komt ook geen reactie.

TV kijken lukt trouwens nog wel met geluid van de soundbar en ook de aangesloten chromecast werkt prima.